Friday, June 17, 2011

19 Jun 2011-Selamat Hari Bapa, Ayah!!!



hurmm...tiap kali tiba hari bapa hatiku merundum sedih...arghh...ayah mana yang harus aku ucapkan selamat hari bapa itu...tentu ada yang mengetahui aku tidak punya seorang bapa,ayah, abi, walid, dedi, papa atau seangkatan dengannya...mahu pun yang bergelar mertua...owhh, sangat sedih perasaan itu...namun tidak pernah terlupa tiap kali teringatkan arwah ayah, aku akan sedekahkan al-fatihah...

pemergian arwah ayah mengadap panggilan Illahi tanggal 12 Januari 2005 masih segar dalam ingatan aku...mana mungkin tarikh itu terpadam dalam ingatan aku buat selamanya...walau apa pun, doa aku moga arwah ayah dan ayah mertua ditempatkan di kalangan orang² yang beriman...amin...

19 June 2011 hari itu merupakan sambutan HARI BAPA buat bapa² di seluruh dunia kut...pepun hanya yang mampu aku ucapkan ialah, selamat hari bapa, abi...buat bapa kepada anak² aku...semoga menjadi abi yang terbaik buat anak²...semoga diberi kesihatan yang baik...


notajariku: beruntung bagi mereka² yang masih mempunyai bapa...hargailah mereka selagi hayat mereka dikandung badan...

6 comments

Friday, June 17, 2011 3:14:00 PM

epy paders day :)

Friday, June 17, 2011 3:19:00 PM

jom pegi jumpe papa 'QADRI aka QASIH' ahad ni #oreo daddy dunk.


hahahahah...

Alhamdulillah, aku masih punya ayah,..

Friday, June 17, 2011 9:04:00 PM

aku punya ayah... tapi aku tak pasti... :(

Friday, June 17, 2011 9:35:00 PM

arrayah.info - kita tahu bapa adalah ketua bagi sebuah keluarga, tapi adakah kita tahu seorang khalifah adalah ketua bagi umat Islam di atas muka bumi ini?

Saturday, June 18, 2011 6:36:00 PM

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

Monday, June 20, 2011 9:40:00 AM

alfatihah buat ayah ngko izan..moga arwah pakcik latif di tmptkan di kalangan orng beriman..amin

happy father's day wat ayah aku..wat somi ku...

Post a Comment