Tuesday, June 14, 2011

Abang Eren Jawab Pasal Surat Bantahan Kak Geli Kat Gua Dot Com


Selain demam Kl Gangster , drama siri ‘Nora Elena’ turut memberi impak yang besar dalam industri seni tempatan, gara-gara lakonan romantik si Seth Than. Ayuh kita ikuti komen Aaron tentang bantahan agar menghentikan dilema wanita yang terpengaruh ketika menonton drama siri ini.

“Saya rasa bukan sahaja lakonan saya, skrip serta jalan cerita yang baik. Malah, ia adalah satu cerita cinta suci semata-mata. Tidak seperti drama melayu biasa yang penuh dengan cerita duka dan perebutan kuasa. Itu adalah perbezaan yang ada dalam Nora Elena ini dan mungkin kerana itulah masyarakat memilih untuk menonton drama ini.”

“Surat bantahan tersebut telah saya baca. Saya tahu itu adalah gurauan semata-mata. Tetapi jika ia sampai jadi isu yang besar , saya harap penonton tidak menyalahkan saya. Kalau mahu, salahkan novelis yang menulis novel tersebut, saya hanya pelakon yang mengikut skrip lakonan,” ujarnya sambil ketawa disebabkan lakonan Seth Than yang didakwa menjadi igauan setiap wanita.

Dikesempatan tersebut juga, Gua meminta komen secara peribadi pelakon serta model kelahiran Singapura ini tentang kewujudan lelaki seperti Seth di alam realiti ini.

Masyarakat kadang-kadang tidak boleh membezakan bahawa apa yang ditayangkan di televisyen tidak sama seperti realiti. Dalam Nora Elena, Seth jadi romantik kerana dia ingin menebus kesalahan yang pernah dilakukan terhadap Nora. Dan ia adalah satu novel, karya imaginasi seseorang penulis. Saya rasa tiada lelaki yang sebegitu sempurna, yang sanggup bersabar dengan setiap perbuatan Nora Elena.”

Nora Elena boleh disaksikan di saluran TV3 setiap hari Isnin hingga Khamis pukul 7 malam.
info lanjut dari SINI...

kak geli...siyes, aku kagum ngan ko weii...tak sangka la weii...surat memain dari ko tu pun dapat perhatian dari gua...dan seterusnya pelakon drama ni sekali...hehehe...tu tu...aku siap highlight apa yang abang eren kata...so buat mereka yang mudah alpa dengan khayalan dunia, ayuh wake up...jangan mudah terpedaya...eh tetiba...apa sebenarnya aku nak cakap ni...hahaha....

notadijariku: sedang senyum sendirian...hehehe...

15 comments

Tuesday, June 14, 2011 8:23:00 AM

smpi ke seth tan dh?? hebat la kak geli..

Tuesday, June 14, 2011 8:28:00 AM

huhu hebat ko cik geli... abg seth tan ko jawab la ....
die pun setuju ngan ko ... hahahha

sape yg tak setuju ngan ko tu ... mesti tak leh terima ....

Tuesday, June 14, 2011 8:32:00 AM

tak sempat nak tengok... uwa.. uwa...

Tuesday, June 14, 2011 8:37:00 AM

fuiyo..aaron pun bace surat bantahan tu..makin glemer la kak nora tu...

Tuesday, June 14, 2011 8:37:00 AM

huhu...bestnyer actor tu sendiri yg jawabb..hehe

Tuesday, June 14, 2011 8:40:00 AM

yeay..cik geli dah pehmes dahhhhh......ehehehehe tahniah!

Tuesday, June 14, 2011 8:44:00 AM

saya belum pernah tengok lg citer ni....tengok entry kat blog jer...isu nora elena...

Tuesday, June 14, 2011 9:31:00 AM

mesti orang yg tak setuju ngan cik geli xpuas hati... abg ARON dah back up cik geli....

Tuesday, June 14, 2011 9:37:00 AM

hahaha ahkak geli musti suka hati kann.....geli2 ahhh...pasni nowa leh la explore kerjaya penulisan skrip lak...

Tuesday, June 14, 2011 9:50:00 AM

hahhaha...adakah aku gembira dengan semua ini?? hahhaha..entah tatau


wei, tolong bgtau TV3, kalu nak bagi hadiah, tak payah la berupa "makan malam dengan aaron aziz", atau "bejumpa dengan casting-casting nora elena" ke..aku takmo..

bagi aku vaucher Fella Design atau Harvey Noorman kira okey la..hahahha...

eh, serius tau..

Tuesday, June 14, 2011 9:53:00 AM

ntahnye mana ade laki yg sabar gitu
kalo realitinye sure jd mcm mampos ko sana aku cari org len
hahaa

Tuesday, June 14, 2011 11:02:00 AM

adoi jelesnye eren dah baca surat kak geli hehe nak juga la haha

Tuesday, June 14, 2011 11:14:00 AM

tumpang bangga je... ;p

Tuesday, June 14, 2011 11:17:00 AM

kah kah kah...kan dah de jawapan nyer...taniah yer semua

Tuesday, June 14, 2011 11:29:00 AM

wahhh... pemes sgguh kak geli skrg nih...
abg seth tan pon dah baca surat tuh...
tp abg seth tan back up aper....
ok la kan????
so pd sesape yg tak puas hati tuh, hrp puas hatila dgn jawapan aaron tuh yer...
surat kak geli tuh cuma utk suke2 jerk...

Post a Comment