Wednesday, June 8, 2011

Booking Rumah Peranginan Persekutuan


alhamdulillah, akhirnya berjaya jugak aku booking rumah peranginan persekutuan Pulau Langkawi-FEDERAL VILLA...ni rasanya rumah peranginan yang ketiga sebab sebelum ni pernah book rumah peranginan kat Bukit Fraser dan Cameron Highlands..sangat jimat dapat duduk umah ni...selain murah biliknya besar walaupun hanya dok bilik biasa...

so tuk di Langkawi ni, aku amik bilik biasa jugak yang masa satu malam RM55..so tuk 3 hari 2 malam berharga RM110...alhamdulillah bayaran pun dah setel...tunggu nak pergi jek...rasa aku ni mungkin percutian kami sekeluarga yang terakhir dengan menaiki flight..lepas ni maybe guna jalanraya la plak...

pepun memang jimat banyak kalu dapat booking rumah peranginan persekutuan ni...

13 comments

Wednesday, June 08, 2011 3:08:00 PM

mana ko punye label ek?

Wednesday, June 08, 2011 3:10:00 PM

@MRS. K
label apa weii...aneh,...tak paham aku

Wednesday, June 08, 2011 3:12:00 PM

bestnyer..murah.duit bley wat shopping2...slmt bercuti kak!~

Wednesday, June 08, 2011 3:26:00 PM

murah tu...
mana nak dpt harga hotel bilik besar ngan harga tu kan
btw
selamat cuti2 malaysia izan

Wednesday, June 08, 2011 3:50:00 PM

ikuuuttttt... ;p

Wednesday, June 08, 2011 3:51:00 PM

apa kan daya..saya bukan org gomen..... :(

Wednesday, June 08, 2011 4:50:00 PM

kirim tuala beb

Wednesday, June 08, 2011 4:56:00 PM

nanti updatela gambar2 g sana ye...

Wednesday, June 08, 2011 6:01:00 PM

syoknye...lg syok layan soping kt langkawi nnti..enjoy ur holiday k~ ^_^

Wednesday, June 08, 2011 6:07:00 PM

alalalala...nak la jugak booking, tp tak buleh pun. Badan berkanun persekutuan tak buleh ke ah??

Thursday, June 09, 2011 7:14:00 AM

bagaimana cara nak booking ni yer? i pernah dgr tapi tak pernah booking sbb tak tau cara

Thursday, June 09, 2011 7:15:00 AM

izan bila nak p tu?
mana tau kot2 leh jumpa ke kan?

ena ada gak booking tp lambat lg nak perginya.. :)

Thursday, June 09, 2011 10:05:00 AM

kak aku booking tak penah dpt...huhuhu

Post a Comment