Thursday, June 9, 2011

Dah Lama Tak Mencemar Duli Ke Sini...Arghh Rindunya



kata orang tempat jatuh lagi dikenang..inikan pula tempat memadu kasih...cehhh....




tak sangka...dah berwajah baru dah PASAR SENI sekarang...nampak sangat bertahunn gak la aku tak jejalan ke sini...haihh...sian kat aku kan...

15 comments

Thursday, June 09, 2011 1:12:00 PM

aku penah pi sekali ja.. taon 2005 kot. lagi kesian..

Thursday, June 09, 2011 1:16:00 PM

@MRS. K
memang kesian weii...samalah cam aku ni...jom ar ronggeg sana...

Thursday, June 09, 2011 1:20:00 PM

DAH LAIN PASO SENI NI YER..LAST PEGI THN 2009 KOT

Thursday, June 09, 2011 1:23:00 PM

@LYAfrina
memang dah lain benar...berubah sejajar dengan arus pembangunan...perghhh ayat...tak leh lawan tuu...hahaha

Thursday, June 09, 2011 1:29:00 PM

Wah dah lain eh..Dah lama sanagt tak pegi sini

Thursday, June 09, 2011 1:38:00 PM

tau xpe
aku aritu jalan2 dalam kete
depan ni
tekejut tgk
dah berwajah baru cm ni

Thursday, June 09, 2011 2:06:00 PM

saya pun terkejut..tak tahu pun PASAR SENI dah berubah wajah :-)
tq fr sharing

Thursday, June 09, 2011 2:21:00 PM

haiiii..salam kenal..
cikmot?? cimot dtg jenguk dr darkbatman..hihihihi

Thursday, June 09, 2011 2:23:00 PM

kena tukar wajah gak lepas nih...

Thursday, June 09, 2011 2:50:00 PM

Aku pon dah lama sangat tak gi sana.

Thursday, June 09, 2011 2:55:00 PM

aku penah lalu je kat ctu sbb naik turun lrt ... time lapor diri 6/2004...huhu

lapor diri kan kat putrajaya time tu aku numpang umah sepupu kat kl

Thursday, June 09, 2011 7:12:00 PM

selalu gak lalu kat sini...memang cantik tapi kat sini bahaya sikit banyak pencopek & kaki pau...

Thursday, June 09, 2011 9:18:00 PM

aah lah dikkk ... akak punn dh lama x ke sini dulu selalu lepak2 sini sbb kolej dekat2 sini kan :)

Friday, June 10, 2011 2:04:00 AM

kgn kate cikmot, aie pun xpenah pegi dh berkurun lamenyee..kehkehkehh.. gile ah jd legend..

Friday, June 10, 2011 9:10:00 AM

ada lagi tak kedai atas bumbung tu?

Post a Comment