Thursday, June 23, 2011

Fahrin Ahmad??? Imam Muda??? Hurmm...Kena Tonton Ni


tadi ada terbaca kat blog abangnara sana...katanya yang fahrin ahmad akan menggantikan ustad zul sebagai hos Imam Muda 2 ni...hurmm...speechless...tak tau nak komen apa...huhuhu...


Jangan terkejut sebab Fahrin Ahmad bukannya menggantikan terus Ustaz Dzul sebagai pengacara Imam Muda 2. Hanya untuk sementara waktu sahaja. Ini kerana Ustaz Dzul terlibat di dalam kemalangan sehingga mengalami kecederaan di bahagian muka dan lutut kiri. Ustaz Dzul menerima 12 jahitan di bahagian lutut kiri dan 8 jahitan di bahagian muka. Marilah kita sama-sama doakan agar Ustaz Dzul cepat sembuh.

Pemilihan Fahrin Ahmad sebagai pengganti sementara Ustaz Dzul sememangnya tepat. Fahrin ada ciri-ciri yang lengkap untuk menjadi pengacara Imam Muda. Semoga Fahrin berjaya menggalas tanggungjawap ini. Abang Nara tak boleh nak fikirkan pelakon lain yang lebih sesuai untuk ini. Memang Fahrin Ahmad je yang bermain di kepala Abang Nara. Korang pulak?
(^____^)

apa aku nak kata ek...cam aku kata la sebelum ni...aku memang peminat setia Imam Muda tu...salah satunya sebab aku suka dengan ustad zul tu...kalu dia mengacara siap dengan hadis² keluar tau...sebelum IM2 ni keluar, pernah jugak dengar ura² yang abang pahrim jadi hos...tapi nengok² masih lagi ustad zul...dan kali ni pemilihan abang pahrim sebab kejadian yang menimpa ustad zul...

moga ustad zul cepat baik...takde dia dalam IM tu...cam tak berseri plak...TAPI, tak sabar lak nak nengok abang pahrim mengacara IM tu...sure ada sebab ngaper pihak IM pilih deme jadi hos kan...kita saksikan nanti...

notadijariku: tak sabar nak nengok abang pahrim jadi pengacara...

16 comments

Thursday, June 23, 2011 1:29:00 PM

fahrin best jadi pengacara!
tapi tak tau la ilmu agama dia stkat mana..
ehehhe

Thursday, June 23, 2011 1:37:00 PM

@Lelaki Ini
tulah tu umar...akak pun suka dia jadi pengacara...tapi kita tak tau sedalam mana ilmu dia kan..so senang citer mari kita tonton sesama...huhuhu

Thursday, June 23, 2011 1:38:00 PM

agaknye nk attract penonton lagi nih...xpon,cuci2 mate jelah kite tgk die,hahah

Thursday, June 23, 2011 1:41:00 PM

@mama_umar_maryam
eh tetiba aku setuju ngan komenan ko ni...cuci mata pun ok gak weii...weeEEEeee

Thursday, June 23, 2011 1:48:00 PM

suke la tu!!!

Thursday, June 23, 2011 1:49:00 PM

@mizzkechique
sukalah tengah senyum sorang2 ni...sib baik tak jadi ngan linda...hahaha...

Thursday, June 23, 2011 2:00:00 PM

ok aper.....

Thursday, June 23, 2011 2:02:00 PM

@Ayuni
memang ok sangat...sesekali ubah selera...weee...

Thursday, June 23, 2011 2:22:00 PM

fahrin ahmad ganti sementara je kan?? sbb pgacara tu xcident kan

Thursday, June 23, 2011 2:23:00 PM

@LYAfrina
haah, rasa cam gitulah...sementara jek...

Thursday, June 23, 2011 2:25:00 PM

ramai peserta kursus kata...abg mazri ku itu mcm abg pahrim ini....mukanye...huhuhuhuhu.....

dulu mereka study di itm yg sama

Thursday, June 23, 2011 2:26:00 PM

@~aSHa~
ye ye...aku pun rasa cam gitu gak...ada meh kut...

p/s:huh jauh panggang dari api..hahaha... :p

Thursday, June 23, 2011 2:38:00 PM

hahaha... izan dengki ke asha.... hahahaha.....

mehla kita sama2 tgk fahrin jadi pengacara imam muda.. smoga dia dpt pikul t/jwb tuh dgn baik....

Thursday, June 23, 2011 2:46:00 PM

tak merasa nak tgk siaran imam muda..sbb siaran kt rmh mak dah di konker monster kecik! T___T

Thursday, June 23, 2011 2:47:00 PM

cikmot nak tgk abe pahrim ke imam muda nie.. ehehe.. ce citer

Thursday, June 23, 2011 4:12:00 PM

ngape dgn uztaz Zul? dia sakit ke? maklumlah, umah kiaorg takde Astro, mmg ketinggalan lah..

Post a Comment