Friday, June 10, 2011

Karak


cehh...tajuk cam filem karak la plak...takdenya aku nak citer sal filem tu...nak ulas apa pun tak tau....sebab aku lum p nengok lagi pung...

tapi yang pasti kejap lagi kami sekeluarga akan melalui lebuhraya karak tu...sebab mau pulang kekampung halaman aku di jengka sana...dah takde jalan lain nak balik sana...ada pun lencong ikut kuala pilah, jelebu, kuar triang...perghhh tu satu perjalanan yang jauh...baik ikut lebuhraya yang ada kan...

kadang ikut lebuhraya kadang pernah gak balik ikut jalan lama tu...tapi tak sure plak aku ye ke idak jalan lama tu berhantu...sebab kalu balik ke jengka jarang la balik waktu malam...hahaha...eh pernah la jugak tapi tak kerap...hehehe...

dan ikut perancangan balik sini semula hari ahad...tapi nengoklah camner kan...cuti sekolah dah abis minggu ni, takut jem jek sepanjang lebuhraya karak tu menuju ke kl...ye ar masing2 nak balik ke tempat asal setelah mengambil cuti sempena cuti sekolah anak2 kan...kalu jem, mak aih perjalanan  yang hanya mengambil masa 2 jam setengah leh jadi 4-5 jam jugak lah...dah la nak mendaki kat bukit genting tu...mau tak kete banyak tersadai sebab over haul...

oklah aku nak berkemas mana yang patut ni...banyak barang nak bawa balik terutama barang2 adik aku dan barang hantaran dia yang sememangnya ada kat umah aku ni...dan lagi satu aku nak antar barang2 yang tak berkenaan yang banyak sangat kat umah ni ke rumah mak...ate ada bilik sendiri kat sana kan...so sumbat jek sana...senang...balik jengka tak payah nak bawa balik banyak baju...gitulah citernya...lagi satu senang proses nak pindah rumah nanti...hehehe...

oklah get to go...jumpa lagi nanti...

notadijariku: harap2 ada buah namnam kat umah...lama lak tak makan...eh jap saper dah nengok citer karak???beh ke idak???

10 comments

Friday, June 10, 2011 1:27:00 PM

nnt bawak balik tapai pulut air tangan mak... singgah hantar rumah akak... ok... ;p

Friday, June 10, 2011 1:28:00 PM

selamat sampai ke destinasi....

Friday, June 10, 2011 2:45:00 PM

nak tengok gak citer karak.belum tgk lagi ni :P

Friday, June 10, 2011 2:57:00 PM

nak tgk cite karak tp bkn kat wayang....boleh?

Friday, June 10, 2011 3:01:00 PM

bubye kak..elok2 yer...

Friday, June 10, 2011 3:07:00 PM

jalan karak setahu aku tak dak la hantu cam dlm cite karak tuh ..ngarut je lebih...hahah

sbb aku dah slalu lalu tak dak pun gangguan.. klu ade pun ...sememangnye "dia" ade ... die pun makhluk tuhan jugak....

Friday, June 10, 2011 4:07:00 PM

Selamat pulang ke kampung. Semoga selamat sampai ke destinasi yg di tuju ☺☺

Citer karak ni dah kluar wayang ker? Aku tgk iklan kat TV mcm serammmm jer.

Friday, June 10, 2011 4:45:00 PM

la akak ni,ingat dia review citer karak,tp psl highway aje hihi..

semoga slmt dlm perjalanan kak...

Friday, June 10, 2011 5:17:00 PM

berhati-hati dijalan raya

kalau ada kete kuning lalu wat tak tau je tau.. hehe

Friday, June 10, 2011 11:50:00 PM

cite 2 best gak..kelakar n x takut sgt. kehkehkeh

Post a Comment