Monday, June 13, 2011

Keranamu Caliph


tadi ada baca status kat wall fizatasha...pasal majalah pama terbaru...eh aku memang tunggu² pun kuaran Julai ni...semata nak nengok si caliph ni...hehhee...ari tu aku ada citer sal dia ni kat entry SINI...

kalu ada yang tak tau...caliph nilah anaknya si ucop wilca tu...comel sungguh...badan pun mantop...geram sungguh...

so memandangkan aku pun pembaca setia majalah ni...so takde salahnya dapatkan satu tuk koleksi kan...


geram tul bila nengok budak bawah 1 tahun yang debab cam caliph ni...rasa nak picit jek...tapi kalu atas umur 1 tahun debab, dah digelar obesiti...kesian plak...pepun janji sehat sudah...caliph, meh sini kat makcik meh...huhuhu

13 comments

Monday, June 13, 2011 3:05:00 PM

aku dah rasmi tadi.. huhuhu

Monday, June 13, 2011 3:07:00 PM

caliph mmg COMEY!!

Monday, June 13, 2011 3:09:00 PM

nasib anak anku da selim
kalo x kang obesiti plak kan

tp anak wilca ni mmg comel la
muke bapaknye pn comel

Monday, June 13, 2011 3:21:00 PM

caliph ade nenen la .... huhu tp mmg gebu

Monday, June 13, 2011 3:24:00 PM

hahahaha betul kata eima caliph ada nenen

Monday, June 13, 2011 3:39:00 PM

yeke obesiti?

Monday, June 13, 2011 3:41:00 PM

xsabo nk jumpe budal montel ni
3 july ni fiza wat sebeday party
hrp2 aku bole dtg
kasi damia jumpe usop minat bebenor dia ngan usop tu hehee

Monday, June 13, 2011 3:49:00 PM

comel!~ kdg2 budak2 ni time dah lasak turun balik beratnyer...nak ringan bdn org tua kata ek hehe

Monday, June 13, 2011 3:54:00 PM

ala x beli lg..balik kang nak beli..hihi

Monday, June 13, 2011 4:12:00 PM

comelnyer dier...putih plak tu...

Monday, June 13, 2011 7:27:00 PM

caliph lari caliph... cepat lari...
nnt kena picit ngan auntie mOt tu... lari... ;p

Monday, June 13, 2011 7:47:00 PM

gerammnya.haha

Monday, June 13, 2011 10:24:00 PM

comel sgguh caliph nih... tembam....

Post a Comment