Friday, June 10, 2011

KL Gangster...Takkan Nak Ditarik Balik Tayangannya Kut???


eh baru semalam kan filem ni kuar pawagam kan???

lynn...ooo lynn...ni kat pasar borong selangor kan kan kan kan... 

Kami pada awalnya berdiam, namun kemunculan filem KL Gangster membuatkan kami seperti dicabar untuk bangkit mendapatkan penjelasan selain mengambil tindakan," jelasnya.

Sehubungan itu, pihaknya akan merujuk perkara berkenaan kepada Pengerusi, Lembaga Penapisan Filem Malaysia (LPFM), Datuk Husin Shafie bagi mendapatkan penjelasan sebenar dan menuntut agar filem yang sedang ditayangkan itu ditarik balik serta merta selain dilakukan penapisan semula.
berita selanjutnya sila baca SINI

hurmm...no komen...sebab aku takde port dalam hal ni...cuma pelik bin ajaib, naper bila filem ni dah ditayangkan baru nak kecoh...masa dulu tak ditapis guna bio aura ke camner...haiya...macam² hal la plak...

notadijariku: jangan la tarik dulu, tunggulah ai p nonton...takpun janji ada dvd kuar...hehehe

11 comments

Friday, June 10, 2011 9:05:00 AM

filem ni la kot kat shooting kat pasar borong time bulan pose tu...

Friday, June 10, 2011 9:07:00 AM

@.::Lynn::.
aku pun rasa cam gitu gak...eh tiba2...hahah

Friday, June 10, 2011 9:08:00 AM

betoi2...awal2 aritu takda kecoh2 pun..ini dah tayang baru nak itu ini, macam pelik jgk..

Friday, June 10, 2011 9:11:00 AM

ala cite omputih yg sensored ganas seksi ntah hape-hape tak tarik pulak....

Friday, June 10, 2011 9:20:00 AM

nape gedik nak tarik balik tayangan??bodo sgt!

Friday, June 10, 2011 9:42:00 AM

lama tak tgk wayang.huhuhuhu

Friday, June 10, 2011 9:48:00 AM

pesal tak suruh potong scene ganas dulu sebelum lulus ..pelik cam ne lembaga penapisan bio aura buat keja ni ....

Friday, June 10, 2011 9:55:00 AM

iye? ntah. takde perasaan =p

Friday, June 10, 2011 9:55:00 AM

nie namenye senget, ta wat betol2. da keluar sbok kecoh2.. senget a depa

Friday, June 10, 2011 10:25:00 AM

ganas sgt la tu...
knp dh keluar bru nak kecoh...tapis la betul2 dulu kan...

Friday, June 10, 2011 11:36:00 AM

jgn la tarik blk

aku br bli tiket semalam nk tgk ari senin depan ehehe

Post a Comment