Wednesday, June 1, 2011

Minuman Cokelat Panas...


salam semua...weeEEee...dah ari rabu dah ni...best²...cehh, beria aku menghitung hari macamlah ada agenda best ujung minggu ni...yang aku tau sabtu ni ada kenduri kat Bandar Seri Mahkota, Bangi tu...anak sedara hubby kawin...pastu ahad plak hubby jadi deejay/mc orang kahwin...so mang tak kemana pung...ada pun just p kenduri tu jelah...sure sedara mara dari penang ramai yang datang kan...harapkan kami nak balik sana tah bila tah...ni...aku ni...balik jengka pun belum...arghh....rindunya kat mak...sob sob...

ok lupakan tentang tu...korang dah sarapan???kalu belum jom ar...ari ni aku belanja minum hot chocolate drink dari cadbury tuu...dah lama aku cari air ni...sebabnya kalu tiap adanya pasar malam, aku suka beli ice blended chocolate no 11 kat van kaler kuning tu...so nak jimatkan diri sendiri, better aku beli dan wat sendiri...minum pepanas sangatlah enak...weee...nak minum milo dah tak mampu...nescafe apatah lagi...so try chocolate la plak...even aku bukan penggemar cekelat yang tegar...masa p langkawi itu hari pun, tak banyak mana pun aku borong cekelat...setakat beli tuk anak² sudah...hahaha...sib baik kan...


dan ari ni rajin datang menjelma...so pagi ni aku bawak sarapan sendiri...nasi goreng belacan + ikan masin...arghh...main campur aduk jelah...ni pun dah agak lewat bangun...mentang² lah cuti sekolah...jalan tak berapa nak jem kan...so leh ar bangun lewat sikit...lewat pun dalam kul 5:30 pagi gitu jek...eh lewat ke bagi korang...huhuhu...

eh tak lupa sebotol air mineral spritzer...kisahnya semalam ada pembersihan pantry opis aku ni secara besar²an...operasi OPS Cik Ti...perghh, bau pantry toksah cakaplah, nak minum air pun loya...tu yang gigih beli air mineral tu...sob sob... 

klah, jemput makan semua...sure kenyang sampai ke lunch ni...so lunch tak payah dah nak pikir makan apa...weeEEE....daaa....selamat bersarapan semua....

8 comments

Wednesday, June 01, 2011 8:57:00 AM

saya suka air coklat tu..memang SEDAP!!!!

rajin sungguh kamoo masak.....

Wednesday, June 01, 2011 9:23:00 AM

aku hari2 beli mineral dah lama tak minum air kat pantry or air mesy...eeeuuuwww

Wednesday, June 01, 2011 9:34:00 AM

wah2 dikk nasi grg belacan ! ermmmmm sedap tuu :))

ari nie ari susu sedunia dik .. mu dok minum susu kewww :))

Wednesday, June 01, 2011 10:53:00 AM

nape minum milo tak mampu? konpius!

Wednesday, June 01, 2011 11:37:00 AM

nasi ko rupa paras macam nasi lynn..huhu

Wednesday, June 01, 2011 11:38:00 AM

wei nasik tu byk nye. ade lg tak. bekal aku dah bis. tp lapo lg ni.

sedap kan air cekelat tu. isshh kebulur ni.

minggu ni opismate aku kawen. nk pg ke tanak ek. jauh gak umh nye tu. tp tak pg kang, sian lak dia

Wednesday, June 01, 2011 12:47:00 PM

wahh..ns goreng belacan tu...yum...yumm...

Wednesday, June 01, 2011 11:26:00 PM

kita minum hot choc time nk exam.release tension katakan.hahha

Post a Comment