Monday, June 13, 2011

Nak Makan Apa Tengahari Ni


hurmm...lapo lapo...pagi tadi hanya makan mihun jek...tu pun beli kat akak yang niaga depan lif kat umah...dan tengahari ni rasa lapo la plak...tapi tak tau nak makan apa...senang citer, tak tau nak makan kat mana...mau beli dari mana...

sedari minggu sudah, ari jumaat, aku perasan yang kafe bawah ni ditutup...tapi sib baik aku half day...gi pun dah jarang sangat aku turun beli tuk makan tengahari...sebab kalu aku bawa bekal nasi goreng pada waktu pagi, akan kenyang sampai ke tengahari...petang pun aku tak makan sangat...tapi rini tak bawak plak bekalnya sebab penat sangat kan baru sampai dari kampung...haihh...skang aku gak yang susah sebab aku lapar...malas tul ke kafe seberang sana semata mau cari sesuap nasi...

dengar kata kafe ni ditutup lagi sebab kes yang sama...kotor...arghh...tak paham aku tau...meniaga tuk orang ramai tapi tak pernah nak jaga kebersihan...rege yang dicaj pun mahal...tu yang dah lama aku boikot beli makanan dari kafe bawah tu..huh...lantak la lepas ni aku plak yang kena hentam lak...citer sal ni...ekekeke...eh aku bukan wat pitnah..tapi menda yang betul...

klah, aku dah lapor ni...sampai gigil²...tapi tak tau nak makan apa...bancuh air cekelat jelah...sob sob...

notadijariku: sok mau cuti la...nak nengok wayang...ok tak???tetiba...hahaha...

7 comments

Monday, June 13, 2011 11:09:00 AM

cam biskut ngan cicah air cekelat pun sodap ... biskut hupseng....

Monday, June 13, 2011 11:13:00 AM

jom kak esok tgk wyng...jumpa kt alamanda eh..haha

Monday, June 13, 2011 11:15:00 AM

@eima
lama dah tak makan sekut hupseng tu...hehehe

Monday, June 13, 2011 11:15:00 AM

@mizzkechique
jom jom...tina belanja kan...hehehe

Monday, June 13, 2011 11:20:00 AM

aku pun nak coti la sebab cafe tutup... ekeke

Monday, June 13, 2011 11:24:00 AM

kak, jom makan pijja ut, heheheheh :)

Monday, June 13, 2011 11:35:00 AM

saya posa..huhuhu

Post a Comment