Monday, June 13, 2011

Penat Bersesak Semalam


arghh...pagi semua...sakit sana sini dah badan aku ni...ni seme gara² bersesak kat Dataran Putrajaya semata nak nengok AF...uihh...memang keje gila la kan...ramai tul manusia malam tadi...berhimpit, bersesak...yang terkinja² pun ada...yang aku terdampar dalam lautan manusia ni pun apa kes ek...cari penyakit agaknya...saje jek derang wat malam tadilah tu...takmo clash ngan bola malam sabtu ritu...kalu idak tah ramai tah tidak yang datang semata nak nengok konsert kan...

huhuhu...citer di atas adalah illusi gambaran penulis lagaknya... :p...tak koselah weii nak bersesak kat dataran sana tu...tido pun awal...gara² penat baru sampai dari kampung petang semalam...ni sakit seluruh badan pun masih terasa...biasalah, asal balik kampung mana reti dok diam kan...tolong mak kemas kedai runcit dia tu...sapu sampah kat halaman rumah...dan macam² hal la...kalu balik penang lainlah citernya...akulah suri itu...hahaha...

notadijariku: eh tahniah hazama...walaupun aku tak pernah layan AF...sekali pun tak pernah...hahaha...
masih sabar menunggu penghabisan MAHARAJA Lawak itu...

16 comments

Monday, June 13, 2011 8:01:00 AM

PATUT R NAMPAK CIK MOT DLM TIBI.. HEHHEHEEE

Monday, June 13, 2011 8:34:00 AM

haha..ilusi semata-mata.. samala, sy pun xpernah lyn af ni..merepek jer

Monday, June 13, 2011 8:40:00 AM

huhuhu..terkejut mule2 bace.. ape mimpi plak akak nak gi tengok AF yg bersesak2 tu..
kak..nak order kuih raye tak??

Monday, June 13, 2011 8:42:00 AM

akak tengok gak af, pasal ami minat sgt kat hazama.
maharaja lawak mmg tak penah tinggal, kami anak beranak sokong SEPAH...hehehehe...over akak ni kan

Monday, June 13, 2011 8:51:00 AM

@LYAfrina
eh sungguh ke nampak...hahaha

Monday, June 13, 2011 8:52:00 AM

@mizzkechique
tau tak per...sebab tu akak tak layan...

Monday, June 13, 2011 8:52:00 AM

@.:Mama Dhia:.
hahaha, tipah pun dah tertipu ye...
ct, kueh apa tu...

Monday, June 13, 2011 8:52:00 AM

@?MAMASYAZA?
mana ada over kak...tu maknanya peminat setia...hehe

Monday, June 13, 2011 8:54:00 AM

aku yg kat tv pun tk tgk nk p tgk yg kat datarn ...heeeeee

ptt la smlm alamanda lengang.rupenya depa dok dataran

Monday, June 13, 2011 9:06:00 AM

aku layan af3 jea....

Monday, June 13, 2011 9:10:00 AM

hampir terpedaya dah dgn intro akak kekeke

Monday, June 13, 2011 9:30:00 AM

memang malas layan af....

Monday, June 13, 2011 9:33:00 AM

kenal ke Hazama tu?...
hihihi...

Monday, June 13, 2011 10:04:00 AM

Haihhhh...ingatkan betul lah ko gi sana, ilusi rupanya.

Monday, June 13, 2011 10:15:00 AM

anak dara aku dah hafal semua nama maharaja lawak tu...

tapi dia kata...i love nabil...ehehehheheheheheehehe aku pun tak tau nape dia suka nabil..

Monday, June 13, 2011 10:50:00 AM

ingat ko pn sama join konsert :-)

Post a Comment