Monday, June 6, 2011

Seronok Bila Lihat Anak-Anak Loving To Each Other...Tapi, Bila Si Anak Berbalah, Dunia Aku Huru Hara...Wawawawa...


time loving to each other...

siap bleh peluk² sayang sana sini...

cuba time gaduh??? yang tu gigit yang ni...yang ni gigit yang tu...

omaknya???
dunia jadi huru hara...silap hari bulan jadi IJAU lite²...tapi tulah, bila nengok anak² time tido, sayu jek...haihh...dah namanya pompuan...penuh naluri keibuan...cehh...

notadijariku: aku jek yang garang...tak penyabar...tapi takdelah sampai mudaratkan anak...jangan contohi aku...aku tau, korang seme  penyabar dalam menangani anak² kan...weee.....

8 comments

Monday, June 06, 2011 3:44:00 PM

sabo je le cikmot.. best la ade anak, bole peluk2 cium2, sy bole peluk anak2 sedara je la.. haha

Monday, June 06, 2011 4:01:00 PM

hehe..biasa la tu anak2 bergaduh. x pasal2 kita yang migrain..hehe

Monday, June 06, 2011 4:08:00 PM

Biasalah tu, klo time baik...berpolok-polok, cuba klo tgh gaduh...memang haru. Aku sejak anak 2 nih tahap kesabaran dah kurang ☺☺☺...haihhhh...

Monday, June 06, 2011 4:08:00 PM

sekarang anak dah pandai protes aya yang kita x bagi dia buat.. siap jerit2 lagik.. huhu, kadang2 kelaka pon ada gak tgok gelagat anak2 nie..

jom asah bakat berpantun di sini

Monday, June 06, 2011 4:32:00 PM

apa yg penting kerjasama hehe..tp ni time kerjasama ke arah kebaikan..bila bekerjasama sepah2 rumah ke,kacau mummy ke..ha tu yg tak tahan hehehe

Monday, June 06, 2011 5:38:00 PM

mesti mak saya pun macam tu dulu. tapi saya lebih igt bab gaduh dgn adik2 dari bab berbaik. heheh~

Tuesday, June 07, 2011 9:04:00 AM

aku pun garang... huu

Tuesday, June 07, 2011 9:55:00 AM

garang giler aku ni....

Post a Comment