Tuesday, June 28, 2011

Tak Dapat Kuih Raya, Kerepek Ubi Pedas Pun Jadilah...


fuh....fenatt...rasa nak pengsan pun ada...tetiba datang rajin mak mengemas opis sendiri...rupanya banyak sungguh harta karun yang ada kat dalam opis ni...tapi ada jugak yang tetiba rasa sayang plak nak buang...hahaha...teruk tul...tapi pejam mata jelah, buang jugak...kang lagi sepah...rasanya baru bulan lepas dok mengemas...bulan ni kemas ada lagi barang yang perlu dibuang...haihh....nilah kalu ada penyakit suka menyimpan barang kan...huhuhu...

dalam pada mak nyibuk mengemas tadi, tetiba dapat sms dari kak geli...katanya jap lagi dia sampai anto kerepek ubi pedas...wahh...terbaik lah...tak dapat kuih raya makan kerepek ubi pun layan gak...g pun kerepek dia memang sedap...eh aku promot ni..kalu mau korang p jek tanya kak geli...dia skang usahawan berjaya tau...tak lama lagi dah beli beli alphard...ke dah beli tapi tak pernahnya nak pakai...hahaha....

so turun tadi p amik kak geli sempat lagi dia perli aku...katanya aku gemuk...tapi tak segemuk dulu...hahaha...ampeh tul ko weii...tu aku malas nak tonjolkan diri...dan siap kata perut aku besar..aku rasa perut aku yang baru 6 bulan ni sama besar ngan perut ko yang dah 9 bulan kan...tapi tulah, tak besar mana pun perut kali ni...sedang² saja...hehehe...

arghh, malas dah menaip ni...ni rupa kerepek ubi yang aku baru amik tadi...


dan kalu korang nak tempah tuk makan skang atau hari²...p ke blog kak geli...dia ada banyak stok lagi tadi....ni pun masa dia anto ke aku dia nak p kemana plak aku pun tak pasti...sibuk tul bisneswoman tu...huhuhu...

9 comments

Tuesday, June 28, 2011 10:45:00 AM

KALO LYA..LBH SUKA BELI KEREPEK2.. SBB X MUAK.. DAN KALO KEREPEK PEDAS NI.. RSANYA HBS KAT TUAN RMH AJER

Tuesday, June 28, 2011 10:46:00 AM

@LYAfrina
samalah kita...memang abis kat tuan rumah jek...hahaha

Tuesday, June 28, 2011 10:58:00 AM

wahhh nampak besh .. nanti klu aku nk suruh je die anto kat umah aku ...

suka ati CG tu pi jejalan time keja ....nk tweet tok jib la...

Tuesday, June 28, 2011 11:04:00 AM

ini kalau buat kudap²pan kat opis, sehari boleh abis nih..nmpk berselera betul kepek pedas ni..

Tuesday, June 28, 2011 11:52:00 AM

takkan komen je..bila nak order..???

kalu nak order, order rini lah..kebetulan bos cuti aku bole merayap pegi anto jajp..hahaha

jgn lupa, emel ahkak, ahkakgeli@yahoo.co.uk

Tuesday, June 28, 2011 11:52:00 AM

sedapnye makan sambil tgk tv
tau2 abis

ko xmo show2 ke perot ko tu???
*wink*wink*

Tuesday, June 28, 2011 11:53:00 AM

nampak sedap..berapa regenya?

Tuesday, June 28, 2011 12:21:00 PM

sedapnya kerepek pedas tue...
nak skit

Tuesday, June 28, 2011 1:49:00 PM

dulu aku suka beli kerepek ubi pedas kt jln tar. dpn nagoya tu ada makcik jual. sedap kepek dia. skrg ntah ada lg ke tak agaknya.

Post a Comment