Tuesday, June 14, 2011

Tetiba Terasa Gegarannya


adehh...ketar jari jemari aku nak menaip...paler pun rasa pusing ni...tetiba rasa gegaran kat opis ni...tadi ada yang dah kecoh sal gegaran pepagi tadi...tapi sayang, aku tak merasa...skang baru merasa...sedang enak aku memandang skrin komputer ni, tetiba rasa bergoyang jek komputer depan mata aku ni...haiya...

pastu nengok kat fesbuk, memasing dak opis update status sal gegaran kat wall memasing...aiyayaya...ni aku takut ni...terbayang wajah anak² dah...

eh kejap lagi rasa nak balik umah la...lapo...tetiba...

notadijariku: korang ada rasa gegaran dak???

9 comments

Tuesday, June 14, 2011 11:13:00 AM

me kat usj.. terasa gak..

Tuesday, June 14, 2011 11:13:00 AM

tak rasa apa2 kt PJ ni..

tapi sgt takut..teringat anak..teringat suami yg jauh tu ..
YaAllah takutnya :(

Tuesday, June 14, 2011 11:15:00 AM

KL ??? ... takde ape pun... ke akak yg tak prasan... hehehe

Tuesday, June 14, 2011 11:19:00 AM

kt opis sy xde rs kak..kt bangi..

Tuesday, June 14, 2011 11:40:00 AM

aku tak rasa pung....pelik tul la ...

Tuesday, June 14, 2011 11:50:00 AM

rasa.. sy kat selayang pun rasa.. dah nak lari dah td

Tuesday, June 14, 2011 1:33:00 PM

kat parcel C pun rasa gegaran..2 kali kena turun..

Tuesday, June 14, 2011 3:37:00 PM

Aku dah biasa rasa gegaran, biasalah...dok kat site ☺☺

Tuesday, June 14, 2011 9:19:00 PM

kat semban pun ada rasa..:)

Post a Comment