Monday, July 4, 2011

Al-Fatihah...Dari Allah Kita Datang...Dan Kepadanya Kita Kembali


pagi tadi cek phone, baru perasan ada msg dari opismate yang mengatakan isteri kepada Capt. Jani telah pergi mengadap Illahi kerana sakit kanser yang dideritainya setelah sekian lama...innalillah...perginya tak kembali...rasanya dalam waktu terdekat ni dah 2 kali aku dapat berita sal kehilangan orang² yang tersayang yang berdekatan dengan aku...

hurmm...rasa cam kematian semakin menghampiri...oklah, aku pun tak leh lama ni...jap lagi nak polo diorang seme p ziarah keluarga arwah sebelum dikebumikan di kawasan perkuburan Presint 20 sana...

alfatihah...moga rohnya dicucuri rahmat...amin...

7 comments

Monday, July 04, 2011 7:55:00 AM

Al-fatihah buat arwah.. Moga rohnya dicucuri rahmat. Amin

Monday, July 04, 2011 8:21:00 AM

al fatihah....

Monday, July 04, 2011 8:23:00 AM

presint 20 presint kedamaian..


baru2 ni kawan ofis aku meninggal...kanser buah pinggang....sob sob sob....lmbt dikesan...

Monday, July 04, 2011 8:29:00 AM

salam kenal & salah ziarah....takziah buat arwah, tiap yg hidup pasti akan menemui kematian....ada masa jenguk2lah blog akak pulak yer...mekasih...

Monday, July 04, 2011 12:11:00 PM

al-fatihah.. semoga rohnya dicucuri rahmat

Monday, July 04, 2011 2:36:00 PM

al-fatihah...

Tuesday, July 05, 2011 3:58:00 AM

al-fatihah..

tak rugi kita mengingati mati..

Post a Comment