Thursday, July 28, 2011

Baru Kembali Ke Pangkal Jalan


adehh...kepenatan...baru pulang dari Syabas nun kat bandar salak tinggi sana...pastu terus ke BPH uruskan segala mala urusan penukaran nama pemilik kuarters...naper aku tukar nama pemilik???hehehe adalah sebabnya...yang tak tau abaikan...yang pasti aku mau balik bayaran cola secara penuh RM300 dan BITP RM180 itu...yang dah lama sangat aku tak merasa...hahaha...

so skang kepenatan...masuk jek opis, nengok atas meja ada 2-3 pucuk surat yang telah siap di deraf sedia untuk ditaip...adeh, malas tul...tapi memandangkan sok aku bercuti...kenalah setelkan semuanya hari ni...tapi, rasa malas masih meluap² ni...panas kat luar...

dahaga dan lapar...oklah, kang la sambung citer seperti biasa...eh ada jualan lagi lah kat NRE pulak hari ni...cehh bersambung² nampaknya...ishh, minggu ni harus diperhatikan pengaliran wang keluar...hurmm....

8 comments

Thursday, July 28, 2011 11:15:00 AM

eh, sblm ni gn nama lak kak..??

leh la blanja sy makan kannn..hehe

Thursday, July 28, 2011 11:20:00 AM

best dpt duit cola...
akak kije swasta tak merasa seme tuh... huwaaaa....

Thursday, July 28, 2011 11:32:00 AM

blm rezeki aku nk rase cola ...

Thursday, July 28, 2011 11:35:00 AM

haku pon baru blik dari syabas da.. apsal tak jumpe ko? ate salak tinggi tu kan kecik.. kekek

Thursday, July 28, 2011 12:17:00 PM

RM180 ke bkn dah naik ke kak .. diorg ckp 200++ ....

Thursday, July 28, 2011 12:41:00 PM

akak,dpt duit cola ke coke ke belanja izan sket tau hehehe...

Thursday, July 28, 2011 12:54:00 PM

tukar nama cik abg lak ke?

Thursday, July 28, 2011 1:00:00 PM

Dekat MOF pun ada jualan jugak.

Post a Comment