Monday, July 4, 2011

Baru Pulang Dari Presint 20


owhh...dah tengahari...cuaca agak panas diluar...dah la selesema baru nak menjadi...adoi la...sesak nafas mak...dari pagi sampailah skang mak baru berada di opis...pepagi tadi p rumah arwah kat presint 9, pastu ikut rombongan ke Masjid Putra sebab jenazah dimandikan, dikapankan dan disembahyangkan di sana...lebih kurang jam 12 gitu gerak ke Tanah Perkuburan Presint 20 sana...

kat sana, sempat gak la aku melawat pusara arwah Datin Paduka Endon isteri Paklah tu...pusara dia berada di bawah khemah perbadanan...hurmm....tenang tul suasana di sana...mengingatkan aku, satu masa nanti, kita jua akan berada dia sana jua...

pepun, skang rasa belengas, mengantuk....lapar bersatu menjadi satu...kalu bos nak balik anto Datin balik jap lagi, aku pun tumpang berkaki mau balik umah gak la...huhuhu...rasa tak betah dok opis dah ni...rasa mau balik mandi...arghh nyaman...so takde citer menarik ari ni...sambung sok lah...penat mak berdiri lelama tadi...rasa nak tumbang pun ada...owhh...

daaa...monday yang banyak cerita...

2 comments

Monday, July 04, 2011 2:10:00 PM

ciannya dia
take care ok

Monday, July 04, 2011 2:30:00 PM

nak balik?... best nye... nak balik gak ah... ;p

Post a Comment