Monday, July 18, 2011

Dari Nilai Ke Damansara Damai...Happy Birthday Caliph...


ok, ni citer hari sabtu lepas...alkisahnya pagi sabtu lepas, kami sefamili termasuk adik dan adik aku ke nilai...sebab dah janji ngan adik² nak teman dia p beli barang kawin dia...pastu dari nilai terus gerak anto dia balik jengka...tapi sebelum gerak balik tu...sempat gak la menyinggah ke Damansara Damai sana...menghadiri majlis hari lahir anaknya si ucop wilca tu...si syed caliph umar...yang ke setahun...

lebih kurang jam 3 pm lebih aku sampai ke tempat kejadian...koling² si nana, sib baik la dia dah sampai awal dari aku...bukan apa, aku segan...si fiza ni kawan si nana...aku tak kenal dia...kenal pun melalui fb jek...tu yang harap si nana tu...hehehe, aku kan penyegan orangnya...

tapi kan, sayang seribu kali sayang...agak lama gak menunggu tapi majlis belum setat...sebab si ucop belum tiba waktu kami² dah tiba...aku tak leh dok lelama...sebab adik dan adik aku ada nunggu dalam kereta dengan kereta yang ber'on' ok...bazir minyak mak...ajak masuk join segan...cehh...nyampah tul...kalu idak kenyang dah makan...so dok dalam 15 minit gitu, aku minta diri nak balik...tak sempat jamah pun juadah yang ada....nak bergambar ngan abang ucop pun tak sempat tau...

so nengok jelah gambar yang ada...ada dari kamera aku sendiri...dan ada dari fb si fiza wife abang ucop tu...mak si caliph yang debab itu...hehehe...

pintu masuk kelab house...tema, putih oreng...sebab tu aku beria mencari baju kaler oreng ritu...hehehe...

ni besday boy yang dirai...eh belakan tu anak aku tu...hehehe...
SYED CALIPH UMAR...

sesambil tu...dok borak² ngan nana...sib baik ada nana tau...kalu idak, matiklamak... 

yey, aku berjaya mengikut tema yang diberi...hahaha...nana, persal inner ko kaler kuning...dah lari tema ni... :P 

kami dan anak²...nana culik caliph dulu...sebelum orang ramai kan, so bergambar dulu ngan besday boy... 

si caliph yang debab lagi...aku nampak badan mia yang sipi² itu... 

anak dan anak aku...mainan caliph derang yang sebat nak main...layan jelah nak...

sampaikan caliph yang dok memandang jek...bila agaknya irfan nak pulangkan mainan dia tu...hehehe...

ate, dia besday boy...so gambar dialah yang banyak di snap...hehehe...

nengok tu, terkangkang dak irfan dok atas meja...cam tak cukup kerusi dah...

muka aku dah berminyak giler dah...mana taknya di luar panas...kan aku datang terus dari nilai sana...tak sempat nak touch up dah...

sib baik ada nana...so ada gak la gambar kami sefamili...oreng fan club dah ni...

kat luar kelab house...ada kolam, ada ikan..masa ni dah nak balik dah...

anak dara aku...

masa kami nak balik, si ucop baru sampai...lewat kata dia...hubby sempatlah bersalaman ngan dia...tapi tak sempat pun nak bergambar ngan dia...sebab dia pun gegas² nak masuk ke dalam...tu gambar sipi tu adalah gambar hubby aku tu...hehehe...

owhh kek besday boy...tak sempat nak jamah pung...kami balik, ucop baru sampai, majlis pun baru bermula...takpelah, takde rezeki...

pepun terima kasih pada fiza atas jemputan itu...dapat gak la aku jumpa ngan caliph secara live...sebelum ni hanya nengok kat majalan pa&ma dan dalam fb jek...dan walaupun tak pat gak jumpa ucop tapi terserempak pun kira oklah...

moga caliph diberi kesihatan yang baik dan menjadi anak yang soleh buat walid dan umi dia...

daaa...itu jek cerita hari sabtu yang lepas...

14 comments

Monday, July 18, 2011 11:00:00 AM

aku tunggu fiza abes upload dlu
gegambar ngan kwn2 dia xuplod lg hehe

Monday, July 18, 2011 11:04:00 AM

oo..rupanya cari bju oren aritu utk majlis birthday ni...

Monday, July 18, 2011 11:05:00 AM

ok la tu...sampai gak beday anak artis... ;p

Monday, July 18, 2011 11:07:00 AM

debabnya chaliph... sekali tgk macam gugurl je..muka mak dia lebih dr apak nya

Monday, July 18, 2011 11:15:00 AM

amboi, tembamnya..

kak, majlis ni ke yg usop wilcha dtg tu??

Monday, July 18, 2011 11:33:00 AM

wahhh hebat siap pi event org glemer lagi tu .....

Monday, July 18, 2011 11:49:00 AM

oo..tu yg cari baju oren ari tu....

Monday, July 18, 2011 11:53:00 AM

wah orange in da house lagi..

Monday, July 18, 2011 12:19:00 PM

Wah...bagaimana ye?

Monday, July 18, 2011 12:47:00 PM

Ya Allah montel nye
comel btol

Monday, July 18, 2011 1:16:00 PM

comeinye mcm dlm majalah tu...

Monday, July 18, 2011 4:45:00 PM

comei betul anak ucop nih....

xpelah dokleh bergambo pon izan...
terserempak tuh kira jmpa gak kan??? hehehe...

Monday, July 18, 2011 10:27:00 PM

salam kak,
tq singgah blog izan...

akak,comel betul si caliph tu..rasa nak gigit2..geram!~

Tuesday, July 19, 2011 11:53:00 AM

hepi besday to besday boy.moga jadi anak soleh.amin

Post a Comment