Tuesday, July 26, 2011

Durian Lagi...Yang Ni, Aku Pun Sakit Ati Nengok


hurmm...nengok kat fb kawan aku...dia ada post sal ada pesta durian di perak...cehh...berdarah biji mata maka nengok gambar yang dia buh tau...semenya percuma tu...free free free...leh makan sampai muntah...adehh...tak caya????

nengoklah gambar dibawah ni...

yong, aku memang sakit ati nengok gambar hang kat pesta makan durian ni...adehh....tolong tolong.....

12 comments

Tuesday, July 26, 2011 3:54:00 PM

hehe...jeles kan.. ada blog pasal pesta ni.. kalau dekat mau ku terjah jugak...

Tuesday, July 26, 2011 3:57:00 PM

seb baik la kemaruk aku terhadap durian dah abih... klu tak leh meroyan ....

Tuesday, July 26, 2011 4:04:00 PM

ada tak dlm sejarah..org pos durian guna pos laju? boleh je kan? ehehheee

Tuesday, July 26, 2011 4:10:00 PM

wah2 nie memang betoi2 makan nie .. perghhhhhh fengsan !!! ...

Tuesday, July 26, 2011 4:15:00 PM

makan byk2 gini kompom terus panas 3hari 3 malam.. huhu

Tuesday, July 26, 2011 4:41:00 PM

eh.. sakitnye ati aku tengokkkkkkk...

Tuesday, July 26, 2011 4:43:00 PM

amboi, byknye..

kak, ni yg pesta mkn durian kt taman warisan tu ke?? rugi xdpt pegi, saya blik kg..huhu..

xpela, mkn duyan kt kg je..

Tuesday, July 26, 2011 4:43:00 PM

hadoi rasa mcm nak guling2 kt durian tu hehe gerammm gerammm

Tuesday, July 26, 2011 4:54:00 PM

sakit hati jugak.....

Tuesday, July 26, 2011 10:13:00 PM

mmg bkn stakat berdarah mata kak,tp hidung skali tgk haha

Tuesday, July 26, 2011 11:58:00 PM

hii
sedang musim durian

Wednesday, July 27, 2011 12:37:00 AM

mak aiii... banyak giler

terliur air liur hah!

Post a Comment