Friday, July 15, 2011

Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa 2011 l Kuala Lumpur dan Putrajaya


ni aku paste yang sekitar di Kuala Lumpur dan Putrajaya...tapi untuk lagi lengkap bagi semua kawasan...korang leh cek kat belog INI...


lagi dua minggu kita akan menjalani ibadah puasa...pejam celik pejam tak celik²...cepat sungguh masa berlalu kan...tak sabar nak tunggu bulan ramadhan...bulan yang penuh keberkatan...amin

3 comments

Friday, July 15, 2011 12:46:00 PM

weeeee...dh ada.. makin bersemangat nk sambut ramadhan..

Friday, July 15, 2011 3:02:00 PM

awal nye dah ada waktu bbuka
pas blk langkawi kan
pose kita ehhe

Friday, July 15, 2011 3:45:00 PM

dah nak puasa... best nya... :)

tapi letih la nak bangun masak awal pagi... :(

Post a Comment