Saturday, July 2, 2011

Kalu Tak Kemana Hari Ni...Jom Ke Alamanda Nak

salam ujung minggu...korang kemana² ke tak ari ni...kalu tak ada plan, jom ke Alamanda jam 1 petang ni...sebab ada abang Remy tau...hehehe...eh siti saleha aka NORA ELENA pun ada jugak...ni seme sebab promosi minyak wangi Enchanteur dan Dashing...ate mike berdua kan duta produk tu...

ha, saper peminat kipas susah mati abang Remy...leh ar p sesakan lagi keadaan di Alamanda tuu...

si cantik comel ni pun ada...dia datang jam 12...dan abang Remy jam 2 kut... 

sungguh² ari ni tau...siyes aku tak tipu... 

notadijariku: walaupun Alamanda tu tak jauh mana pun dari rumah...tapi tak pernahnya aku sampai bila ada event² cam gini..sebabnya for sure lah parking FULL...owhh tidakk!!!!

5 comments

Saturday, July 02, 2011 10:14:00 AM

keje la kak..

Saturday, July 02, 2011 10:55:00 AM

cikmot pegi la naek moto...sure parking ade...hehe

Saturday, July 02, 2011 10:55:00 AM

adehhh nak sgttt tgk remmy nie .. awat mereka buat kat KL nooo buatlahh jauh sikit dari kl tuu huhuhu

Saturday, July 02, 2011 12:28:00 PM

eT cadang sok nk p tasik putrajaya...jom kak...hehe

Saturday, July 02, 2011 12:49:00 PM

tak minat dua2!
hehehe

Post a Comment