Friday, July 29, 2011

Kami Sekeluarga Ke Langkawi Buat Sekian Kalinya



owhh, ok, ramai yang dah tau kemana kami hari ni kan...ekseli kami sekeluarga ke langkawi...kali ni trip sekejap jek...tak lama mana pung...baguslah tak lama...lelama pun boring gak sebab dah tak tau nak kemana lagi bila ke langkawi ni kan...rasanya tiap² tahun aku berkunjung ke langkawi ni...dan baru bulan 5 ritu aku ke sini sebab jaga exam tuk student pilot kat sini kan...

tapi kali ni p bercuti bersama keluarga...pada mulanya aku macam ada sedikit lemau nak berjalan dalam keadaan cam gini...tapi memandangkan tiket dah dibeli dari TAHUN LEPAS lagi...dan penginapan pun dah ditempah dan dibayar...maka digagahkan jualah p sini lagi...tapi tulah, flight punyalah awal...so kena tunggulah waktu nak cek in kan...adehh...kali ni kami menetap kat Rumah Peranginan Persekutuan Langkawi...di Federal Villa terletak di Pantai Tengah sana tu...penginapan tuk 3 hari 2 malam hanya RM110...seme tu pun dah disetelkan awal² lagi...sib baiklah ada kosong...

siyes tak tau kemana hala tuju kami bila sampai ke sini...tapi ingat nak p Idaman Suri sana...sebenarnya dah berkali² aku ke langkawi ni...ni kali pertama kami nak kesana...sebelum ni memang pandang sebelah mata pun tak hingin tau...ahaha...

oklah, tu jelah citer ringkas tuk hari ni...ni pun citer ditaip awal...

sampai ketemu lagi...selamat berpuasa semua....daaa....

11 comments

Friday, July 29, 2011 2:13:00 PM

tak pernah lagi sampai ke langkawi...

Friday, July 29, 2011 2:14:00 PM

kty pun byk kali dah g langkawi..
tp mak ..kty tak jemu2..kalo g langkawi..kita sampai dah taktau nak buek po.

Friday, July 29, 2011 2:23:00 PM

murahnya 3D2N hnya 110....
untung keje gomen kan???
apepon, slmt bersoping....

Friday, July 29, 2011 2:29:00 PM

oo...langkawi ye... cikmot nak ceklat!

Friday, July 29, 2011 2:44:00 PM

selamat berpuasa

Friday, July 29, 2011 3:07:00 PM

slmt bercuti kak..bestnya slalu ke sana...

nnt beli ole2 tau kekeke...semoga slmt pergi n selamat kembali ...

Friday, July 29, 2011 3:34:00 PM

blm smpi langkawi.. sob..sob..

Friday, July 29, 2011 3:44:00 PM

wahhh besh nye balik langkawi ..kan besh klu aku pun leh sambut posa ngan tok + mak² sedara aku ...

rindu tok aku la... rindu sambal belacan die ... rindu die cite pasal kerbau die...rindu ikan goreng maksu aku ... rindu kat kg aku .... insyaallah raya nanti kite jumpe ye ...

Friday, July 29, 2011 3:52:00 PM

nok coklat daim satu!!!

Friday, July 29, 2011 4:04:00 PM

Bestnya...bercuti lagi.

Selamat berposa CM.

Friday, July 29, 2011 5:59:00 PM

Sallam,

Seronoknya dapat selalu pergi Langkawi...dapat beli coklat bebanyak..

Post a Comment