Friday, July 8, 2011

KL Sudah Jadi Kawasan Larangan



hurmm...sudah la weii...kerana amiga, hampir kesemua jalan utama di tutup...apa pekdahnya jadi gini...tensi mak gini tau...amarah pun ada....menyusahkan orang..abis sana sini jadual semua orang dah berubah...haihh...yang paling bikin amarah aku, tidur malamku malam ni tidak berteman...sebabnya si suami kena standby 24 jam atas arahan tugas sebab BERSIH...arghh...tidakkkkkk...mencik mencik...

jln akn dttp utk ari sabtu 9 july di: Lebuh ampang, KLCC, Bank Negara, Dataran Merdeka, Sogo,Chow Kit, Menara Sultan Ismail, Masjid Negara Jln Raja Chulan, Jln Ipoh, Sentul, Jln TAR, Jln P.Ramlee,Jln Bandar, subang Jaya(Near Segi), Sunway Pyramid n Subang Parade,Federal highway,LDP,KL seremban in seri kembangan
Senarai roadblock polis frm 2nite until sun- putrajaya to KL, towards kajang toll frm bangi, jln enggang towards, AU2-3, frm damansara toward penchala, after bukit jelutong/shah alam traffic into kampung subang, damansara toll to kayu Ara, subang airport road, jalan haji sirat to taman sri pekan, klang , front of MOnash university, towards cyberjaya, jln kampung pandan into KL
macam nite mare la plak...huh...dah lama tak p kl tau...sob sob...dan² tu sibuk nak p kan...hahaha...

15 comments

Friday, July 08, 2011 9:17:00 AM

ei, sakit ati, nk shopping esok pun x bleh!

Friday, July 08, 2011 9:17:00 AM

huh jalan enggang pun kena.. alamat esok duk umah je la...

Friday, July 08, 2011 9:20:00 AM

au2 tu kawasan umhku

Friday, July 08, 2011 9:20:00 AM

ye la, menakotkan dan menyusahkan semua org
bahaya la...... x suka, x suka

Friday, July 08, 2011 9:31:00 AM

kalo dh tahu semua tutup cam ni kompom semua duk lam rumah je..hihihi..

Friday, July 08, 2011 9:35:00 AM

jom pegi jln tar..hehe, **tetiba..

Friday, July 08, 2011 9:51:00 AM

duk umh je la.. grrrrr

Friday, July 08, 2011 9:55:00 AM

blk kmpg la....

Friday, July 08, 2011 10:10:00 AM

wah..semua jalan pun tutup..nak gie keja ikut mana nie???

Friday, July 08, 2011 10:27:00 AM

bersepah la rodblok arini
nyampah

Friday, July 08, 2011 10:31:00 AM

bile macam ni, rase cam malaysia tak slamat kan... sib baik putrajaya ok..esok leh g pesta bunge..mesti org tak ramai..

Friday, July 08, 2011 10:35:00 AM

diorg tak pikir ape kesan buruk kpd mesia klu diorh buat perhimpunan cam ni ?? kesan pd ekonomi kite ?? kesan pd kesejahteraan rakyat ... masing2 semua ada agenda sendiri ...

sape pegi nanti ..kasi tangkap sumbat je ISA .. jgn bg muka ...

klu org gomen terlibat... buang je keja ... ramai lagi yg nk keja ..

Friday, July 08, 2011 11:30:00 AM

gara-gara bersih la ni kak.....so weekend ni dok umah diam2 ajek laa kite yeak...tak pun gi alamanda sajork wakakakakakaka

Friday, July 08, 2011 11:37:00 AM

waktu ni lar tetibe rase nak gi jalan TAR gi beli shawl..huhu..kemper tak dapat kan..:)

Friday, July 08, 2011 3:15:00 PM

duk umah je la cikmot, lagi best

Post a Comment