Saturday, July 2, 2011

Mamee Perisa ITIK..Dah Pernah Cuba???



korang dah pernah try ke  mee segera cap Mamee berperisa ITIK...selalunya perisa ayam jek yang familiar kan...kali ni ada plak kuar perisa itik...kalu tanya kat aku balik, aku lum pernah cuba lagi...my opismate kata sedap...ntah la weii...lagi pulak aku ni mana pernah makan daging itik...tapi telur masin dari telur itik memang aku makan..peberet tu...huhuhu...

kata my opismate lagi...sedap kak, rasa cam sup tulang je...huhuhu...nengoklah bila mana aku ada kekuatan nanti aku pun nak try jugak la...hahaha...tak bleh blah punya orang kan...tunggu sampai ada kekuatan tu...huhuhu....

selamat menjamu selera...

7 comments

Saturday, July 02, 2011 2:09:00 PM

sedap ka???

Saturday, July 02, 2011 4:02:00 PM

kalau megi perisa lain mmg tak fikir panjang nak mkn...

tapi megi perisa itik nih kena fikir panjang nak telan =P hehehe

Saturday, July 02, 2011 6:38:00 PM

penah terbeli masa skolah menengah dlu.. haha pastu adik aku yg makan (time tu dia kecik lg.. xde rasa geli ke hapa ke) hahaha

Saturday, July 02, 2011 7:00:00 PM

aiyooo...1st time tau nih,,hehe
okeh, nti ayung try eh..:)
moceeehhhh

Saturday, July 02, 2011 10:01:00 PM

aku pernah rasa masa kt hostel dulu. lama dh... thn 1998 kot hahahaaa. tu member yg buat dlm dorm. nk beli idak le aku terfikir. klu beli pn perasa kari atau tomyam je.

ehh tetiba je nk mkn megi kari pedas kaw2!

Saturday, July 02, 2011 10:17:00 PM

ceh... patut arrr...
ah tak dulik... suke maggi kari jugak...

Monday, July 04, 2011 10:01:00 AM

sedap lagi asam laksa...

Post a Comment