Wednesday, July 20, 2011

Sembang SMS Suami Isteri


SEORANG SUAMI YANG BEKERJA DI SEBERANG LAUT SMS ISTERINYA DI MALAYSIA.

>Salam sayang..

>Saya tidak dapat menghantar wang perbelanjaan buat awak bulan ini sebab ekonomi tak bagus dan syarikat saya kerugian maka gaji saya di potong..saya dah "overspend" disini.

> "100 ciuman" buatmu sayang..salam..

>Suamimu..

(^__^)

MAKA SI ISTERI MEMBALAS SMS SUAMINYA..

>Salam abang sayang..

>Terima kasih "100 ciuman" itu...apa nak buat kan? Saya memahami abang.Disini saya senaraikan perbelanjaan bulan ini:

1.Budak penghantar gas setuju di bayar 5 ciuman.

2.Mamak penghantar suratkhabar juga bersetuju 5 ciuman setiap hari.

3.Tuan rumah yang kita sewa ni nakkan 10 ciuman setiap kali datang kutip sewa rumah.

4.India kedai runcit tak mahu ciuman.Bila hantar barangan runcit ke rumah di "NAK" yang lain jadi saya "BAGI" lah (harap abang faham-faham la yek?)

5.Abang jangan risau masih ada baki 60 ciuman sehingga cukup bulan ni harap cukuplah...

>Patut saya buat perancangan yang sama tak bulan depan? Sila bagi cadangan lain??

>Isterimu...

notadijariku: huhuhu...speechless....
Dishare dan dicopy paste dari Blog INI...seratus persen...why say you...hehehe...

15 comments

Wednesday, July 20, 2011 1:36:00 PM

hahaha... malang sungguh... ;p

Wednesday, July 20, 2011 1:44:00 PM

alamak!. aggagaga :D

Wednesday, July 20, 2011 1:48:00 PM

ekekek.. sengal!!!!
sib bek time asben sy kat offshore die x ato sms gitu..
kalo x, nayeee.. ;p

Wednesday, July 20, 2011 1:53:00 PM

Nasib ah somi, bini dah terdesak nak duit ☺☺

Wednesday, July 20, 2011 1:53:00 PM

bulpp! geli weh india kedai runcit dia kasi tuttt..hahaha

Wednesday, July 20, 2011 2:00:00 PM

maknanya kasih sayang tak berharga kalo tak dek $$$$$$$.....

Wednesday, July 20, 2011 2:19:00 PM

gile ...huhuhu

Wednesday, July 20, 2011 2:22:00 PM

somi dia ingat dengan ciumantu bleh beli segala benda...hehehe

Wednesday, July 20, 2011 2:27:00 PM

hahaha..pdn muka si somi tu...

Wednesday, July 20, 2011 2:59:00 PM

ahahaha, sengal tul lah bini dia ni ;P..

Wednesday, July 20, 2011 3:09:00 PM

pernh dpt email psl ni..hehehe

Wednesday, July 20, 2011 3:47:00 PM

pengsan,wakakaka

Wednesday, July 20, 2011 4:03:00 PM

hahaha...sengal betul kan...

Wednesday, July 20, 2011 4:35:00 PM

ahahahaha lawak la laki bini tu...
agaknye kalo aku pun buat lawak sms gitu dgn laki aku....kami lawak2 kasar je...

Wednesday, July 20, 2011 10:55:00 PM

salam..
terima kasih panjangkan
entri nih..apa khabar orang Jengka?

Post a Comment