Thursday, July 14, 2011

Spontaneous Thursday


owhh...kalu hari rabu, sana sini blog akan buat entry sal WORDLESS WEDNESDAY kan...so tuk hari khamis cam hari ni...tukar kepada SPONTANEOUS THURSDAY...

kalu nak tau apa itu spontaneous thursday...cek kat SINI...

so ayat tuk ari ni...
I KNOW THAT I'M GETTING OLDER, BUT I REFUSED TO GROW UP...
hahaha, tak abis² ngan ayat ni...masih lum sedar diri yang diri ini semakin dimamah usia...hahaha...

9 comments

Thursday, July 14, 2011 9:26:00 AM

ok je... kalo itu diri kita yang sebenarkan ..... tak yah nak ubah hanya kerana orang lain tak suka..

Thursday, July 14, 2011 9:27:00 AM

sedarlah diri wahai sahabatku...perot mung makin membesar...hehehe..

always grow up my dear =)

Thursday, July 14, 2011 9:27:00 AM

xpe kak..tua hnya pd usia.. hehe

Thursday, July 14, 2011 9:28:00 AM

ha tggu masa amik repot kad nnt br ko sedar ko da dimamah usia
hahahaa

ala ape ade pd umur kan..kan...kan

Thursday, July 14, 2011 9:30:00 AM

dimamah usia tu bunyinya mcm tua benar..ekekeke

Thursday, July 14, 2011 9:36:00 AM

tidak dapat tidak..kena grow up jgak..haha

Thursday, July 14, 2011 11:32:00 AM

x pe sis, biar di mamah usia, asalkan sis sentiasa ceria ok

Thursday, July 14, 2011 11:43:00 AM

apa pon x boleh...haha

Thursday, July 14, 2011 11:57:00 AM

biar berusia asal kan jiwa sll muda..

Post a Comment