Friday, July 22, 2011

Tetiba Rasa Suka Pada Hari Jumaat


salam jumaat pagi ni...selamat pagi semua...
pagi ini indah seperti biasa...hehehe...sebabnya tengahari ni kang ada majlis makan² lagi..sejak aku mula berkhidmat kat jabatan ni hingga skang, aku rasa dah banyak kali la adanya majlis makan² gini...memang seronok sebab mereka² itu memang tak lokek...tu yang selalu murah rezeki tu....

ekseli hari ni punya makan² adalah sempena double-triple celebration...

i. pertamanya untuk meraikan pertukaran cc kami ke tempat lain...dia dapat bertukar ke jabatan kerja raya di kuala lumpur sana...

ii. keduanya sempena kenaikan pangkat JUSA C my bos...alhamdulillah...tahniah boss...you deserved for it...harap² duit raya tahun ni diupkan lagi...hahaha...tak malu sungguh...

iii. dan yang paling penting adalah sempena menyambut kedatangan Ramadhan Al-Mubarak yang bakal tiba tidak lama lagi...owhh...rindu suasana ramadhan...

dan pagi ni, aku pakai jubah...women in black...cehhh...
pakai jubah pun kecoh kan...cam tak pernah pakai sebelum ni...huhuhu...

sakit ati jek kan nengok gambar cam gini...hahaha...

babai la...mau makan dulu...daaa....selamat berhari jumaat...

notadijariku: sib baik badan tak panas sebab makan durian banyak sangat semalam...cuma tekak jelah terasa kering...hehehe....

12 comments

Friday, July 22, 2011 9:07:00 AM

seronoknya ade makan-makan free lagi..tak pe ke peknen makan durian ehh dulu misi selalu pesan jgn makan sangat durian tak elok panas tak bagus tuk bby dalam perut..hehhe kot2 tgk org gak la gamaknya

Friday, July 22, 2011 9:13:00 AM

@Cik Puan Nurul
hurmm...tak taulah nurul weii...sebab dari anak sulung lagi memang pulun jek durian ni...ishh...tak leh tahan la...hehehe...

Friday, July 22, 2011 9:26:00 AM

kt cni pun ade mkn2 gak arini. kul 11 nanti. tp ai dah kebulur sgt. bantai sik goreng dulu ni. hihih.

aritu masa mkn2 duyan kt opis, budak ngandung 37minggu. selamba je mkn berbijik2. sampai skang tak bersalin lg. hehe

Friday, July 22, 2011 9:30:00 AM

makan free lg? bestnyer... =)

Friday, July 22, 2011 9:35:00 AM

@..nOj..
tulah tu weii...kena nengok orang gak...kalu yang jenis tak tahan, sure dah beranak punya...hehehe...

Friday, July 22, 2011 9:36:00 AM

@bArdbOO
alhamdulillah...dok jabatan ni, asik makan free jek...tiap bulan, ada jek captain2 yang sudi belanja...hehehe

Friday, July 22, 2011 9:40:00 AM

biasa la nak puasa ni mmg aktiviti makan-makan banyak... ;p

Friday, July 22, 2011 9:47:00 AM

xpe je akak byk mkn, mkn utk baby sekali kn...hehe

Friday, July 22, 2011 10:02:00 AM

Baiklah, saya nak tanya....kenapa ye kebanyakan gambar2 posing awak seme mesto mendongak ke atas? Boleh terangkan pd saya tak? hikhikhikhikh!

Friday, July 22, 2011 10:10:00 AM

@Mommy Fara
hahaha...sebab saya tangkap sendiri...ada gak orang tanya soklan gini...malu ar, muka tak berapa nk cung

Friday, July 22, 2011 10:15:00 AM

hehehe..eza pon seblom bersalin dulu pulun mkn doyan ..ne pon dah bersalin pon pulun mkn doyan ..hahah sebaek la menyusu anak x panas

Friday, July 22, 2011 3:02:00 PM

Salam cik puan. Heheh..

1. Na dah beli rak ikea tue. Kaler putih! Na letak baju tshirt hubby, tp dah landut! series kena letak benda ringan2 jek. Cantik memang cantik, tp tak thn untuk letak baju byk2.

2. Almari doraemon tue macam Saif punye la. Bezanya, Saif punya kecik sikit. ;p

Selamat shopping. and congrats gaji pokok dah naik! bila nak belanja cik nana makan?

Post a Comment