Wednesday, August 17, 2011

2009 Ada...2010 Pun Ada...2011 Lum Nampak Bayangnya Lagi...Mungkinkah Ada Pada Tahun Ini???Berhenti Berharap


mari mari mari...mari kita bercerita pasal kek lapis pada hari ini...ni kira kes terpedaya dengan entry dak nana la ni..saper suh citer sal kek lapis...tetiba aku teringat sal kek² lapis yang pernah aku dapat secara PERCUMA dari seorang Datuk H dari Syarikat AISB sana...tak leh reveal nama sebenar beliau...bahye...hehehe...eh beliau bukan skandal ke apa ek...tapi datuk ni memang baik hati tau...tiap kali menjelang raya sure dia akan suh pekerja dia anto kan setupperware kek lapis tuk aku...terharu mak tau...

alkisahnya pada tahun 2009 yang lalu, aku dapat 4 ketul kek lapis...seperti pernah aku ceritakan di Entry INI...bawa balik kat mak di kampung...kemain suka dia...sebabnya kat sana mana nak jumpa kan...ada pun dijual di kedai...tapi mahai yakmat...nak harapkan aku beli, memang tak la kan...sebab aku bukan penggemar tegar mana pung...

hok ni plak dapat tahun lepas...dapat 6 ketul...cam kat Entry INI...tahun lepas kan giliran pulang ke kampung di penang...kemain suka orang sana sebab dapat kek lapis beraneka corak dan jenis...aku cam biasa, tak jamah pung...sebab kurang suka...acap kali bos ke kuching, miri sana, bos selalu tanya, izan, mau kek lapis tak...sure aku jawab takmolah...sebab aku takdelah gemar makan pung...tapi kadang bos beli jugak...nak tak nak amik jelah, pastu kasi kat mereka² yang lebih gemarkannya...daripada membazir kan... 

ritu masa bulan 3 yang lepas, aku ke kuching, aku tak beli pun kek lapis tuk diri sendiri tau...cuma belikan untuk orang yang kirim ja...tu pun rambang biji mata nengok tau...sana sini, siti situ orang dok jual kek lapis...serendah RM10 seketul pun ada...haihh...sib baik aku tak terpedaya tau...

dan tahun ni, tak taulah ada berkunjung ke idak...ke Datuk H dah lupa kat aku ni...hehehe...so aku berhenti berharap skang...huhuhu...

notadijariku: lemau..naper putrajaya tak amik cuti Nuzul Quran ni...ishh....tak aci sungguh...ni rasa nak keje kat pahang jek ni...sob sob...

13 comments

Wednesday, August 17, 2011 8:54:00 AM

bestkan kek lapis
anum pun suka
tp semenjak ada kes haram , takut plak nak makan

Wednesday, August 17, 2011 8:54:00 AM

bertuahnya dapat 6 ketul sekali...

Wednesday, August 17, 2011 8:58:00 AM

kek lapis hitam tu buat ai tergoda!cis

Wednesday, August 17, 2011 9:01:00 AM

akak penah rasa kek lapis horlicks, jiran akak org sarawak bagi...fuhh sedappp

Wednesday, August 17, 2011 9:04:00 AM

dulu mmg tak sah tak kirim kalo ade pegawai2 nak gi sarawak kak....tapi tu laa lepas kecoh yg ade kek lapis dibuat gune butter tak halal tu terus takut huhuhu.....

Wednesday, August 17, 2011 9:11:00 AM

kita pun kurang juga kek lapis ni..tapi thn ni beli sbb ada mber jual..n rupanya ada juga yg mmg sedap sgt...

Wednesday, August 17, 2011 9:22:00 AM

akak, jgn lemau2.. sy pun keje hr ni..

psst, kwn sy buat kek lapis sedap..

Wednesday, August 17, 2011 9:25:00 AM

WAHHHHH besh nye tiap2 thn dpt kek lapis.. kalau x nak , aci je pos kt zr hihihihhi ..

tp sejak2 kuor buter yg haram tu , takut le plak nak makan kek lapis ni

Wednesday, August 17, 2011 9:26:00 AM

wah bez gile dpt free
aku suke sgt kek lapis ni tu pasai g kuching ritu borong 10 ketol

Wednesday, August 17, 2011 9:40:00 AM

ada tu kot..nnt smpai la kek lapis dari sape2 tu hehee...

kedah pun tak cuti...huhuu..

Wednesday, August 17, 2011 10:43:00 AM

dulu et xsuka..skang ni suka plak

Wednesday, August 17, 2011 10:47:00 AM

len kali klu tak nak bagi kat akak... ;p

kat KL ni rege seketul mcm dlm gambar no.2 tu rm28...

hantar kat akak tau - lepas raya pun takpe... ;p

Wednesday, August 17, 2011 10:53:00 AM

salam,

out of topic jap..
kalau irni nak bg sampul duit raya kat awak camana ek?
TQ


p/s:irni silent reader blog awak..
n perasan awak masa study kat UiTM jengka dulu..

Post a Comment