Friday, August 19, 2011

Tangan Yang Memberi, Lebih Baik Dari Yang Menerima...Terima Kasih Daun Keladi...


salam semua...korang dah tukar duit raya??? ada dapat sampul duit raya dari bank yang korang wat penukaran??? aku lum dapat lagi...lum dapat tukar wang lagi...ingat hari ni..tapi p bank, duit lum sampai...so di postphone hari isnin ni...tak kesahlah...isnin pun aku masih bekerja kan...petang jumaat tu baru balik jengka...takdak hal punya...nak tukar kat bank lain...ada limit...dah la kami² satu opis tukar hampir riban riban...susah la kan...so tunggu jelah....

tapi takper, ada yang menggembirakan hati aku selaku pengumpul tegar sampul duit raya ni...
semalam petang hubby ada bawa pulang 20 peket sampul dari KPKK...weee...sangat suka sangat suka..tapi banyak sangat nak wat pe kan...aku kumpul pun paling banyak sepeket...paling sikit sekeping...dan hok sekeping ni aku buh lam album...

tapi dah alang² dapat...leh kasi kat mereka² yang terpilih...selebihnya aku bawa pulang ke kampung la...kasik kat mak...

tu dia lambakan sampul duit raya dari KPKK...

close up sikit...

siap ada mesej kat belakang...Selamat Hari Kemerdekaan & Hari Malaysia...ate KPKK kan...hehehe...

pepun mekasih...dapat gak tambah koleksi yang sedia ada...
ada sesapa yang nak wat amal jariah lagi dak???di alu-alukan...hehehe....

notadijariku: petang ni berbuka di luar...yey...buat pertama kalinya...ishh...tak perlu pikir nak masak apa..sahur nanti goreng ikan masin sudah...appetizer yang membangkitkan selera...weee....

18 comments

Friday, August 19, 2011 11:11:00 AM

cntekkk la kpkk punya..kaler oren siap ada upin ipin lagi..:)

Friday, August 19, 2011 11:15:00 AM

GILE KENTANG BANYAK NYE
AKU THN NI XDE LG DPT
XTAU LA MGU DPN KOT

Friday, August 19, 2011 11:16:00 AM

ko nye ade kak ...dah asingkan....

Friday, August 19, 2011 11:18:00 AM

@AYuNG
tulah...cantik...kpkk ada gak kuarkan sampul...nak harap mot ni...tah bila tah...ekekeke...

@Nana
tulah weii...dah leh wat jualan lambak dah ni..

@eima
heheh, akan ku tunggu ianya kunjung tiba...weee...mekasih eima...

Friday, August 19, 2011 11:30:00 AM

kitorg mmg tuka las menet,heheh

Friday, August 19, 2011 11:34:00 AM

cunnya kak...nk satu hehe....

Friday, August 19, 2011 11:34:00 AM

kita dah pos kat awak..tgu jer la yer..
nnti gtau kalau dah sampai..Tq..

Friday, August 19, 2011 11:38:00 AM

mana sampul aku kasi tu????????


eh, lupa nak gitau, laki aku cakap die dah oder sampul sprm.. sekali 10 paket die order da..

Friday, August 19, 2011 11:50:00 AM

canteknye sampul tu wei. comei je.

aku dah berhari2 berbuka kt kedai. taun2 seblum ni tak penah pun.

Friday, August 19, 2011 11:56:00 AM

nak gak...post la sekepin CM. jgn lupa isi duit kat dalam tu tau..

Friday, August 19, 2011 11:58:00 AM

ingt td dpt kek peach sebab skali tgk mcm kek..hehehehe

Friday, August 19, 2011 11:59:00 AM

akak..cmpk la kt sy sepeket dua.. hehe

Friday, August 19, 2011 12:28:00 PM

eh. asben awak keja KPKK yer.
Haha.
Skali satu kementerian la plak.

Friday, August 19, 2011 12:40:00 PM

nak yg tu 3 peket...
aku bagi kat ko yg pustaka munirah, yg watsons, yg BTM...mau?

Friday, August 19, 2011 12:53:00 PM

uishh izan satu pun tarak lg sampul.nk sikit kak hehe..

kak,td camner? akak ada operate apa2 ke hehehe

Friday, August 19, 2011 1:48:00 PM

saya xder lagi sampul rayer...huhu.. tgn memberi lebih baik dari menerima kan...hehe

Cikmot : boleh beri saya beberapa yg awak suka pada saya x?

mengidam nihhh....huhu

Friday, August 19, 2011 1:51:00 PM

kasi aku le weehhhh

Friday, August 19, 2011 2:04:00 PM

bak sini skit kak..hihii

hubby bunga punye laaa minat team bola malaysia.. ermnn abis diborongnya sampul raye team bola harimau malaya.. sabooo jela, bazir betul

Post a Comment