Wednesday, August 24, 2011

Aku Tidak Mengidam Lagi...Terima Kasih Izan...Eh Cam Ucap Terima Kasih Pada Diri Sendiri Jek


ok ni kisah petang semalam...suka dalam hati sebab dapat bungkusan seperti dibawah...

di dalamnya ada kek marble sarang labah² yang cantik...

dan siap ada kad raya dari izan lagi...sob sob...mekasih ye dik izan...terharu akak izan ni...

ni rupa kek yang sebenar...seperti dalam belog izan tu...ada kat entry SINI...

citernya cam gini...ritu masa masuk belog izan tu...adalah dia up sal persiapan besday parti tuk putri² dia tu...leleh air liur mak bila nengok kek yang cantik...hasil dari imaginasi dia...adehh..tak tahan lor...nak wat aku mana reti wat² kek ni...tangan tak berseni...so sajelah aku komen nak makan kek yang izan buat tu...ishh, tetiba datang perasaan mengidam nak makan kek marble...cam ngada² disitu kan...

sekali izan pun reply, tanya alamat...waahh...bagai orang ngantuk disorongkan bantal la...lelaju aku sms alamat opis...tunggu punya tunggu...semalam sampailan kek yang diidamkan...berbuka jek terus aku makan tau...punyalah tak sempat...mana taknya, masa parcel tu sampai aku bukak tupperware tu, semerbak bau kek tu tau...sib baik iman kuat lagi...sebab puasa kan...kalu idak, dan² tu aku dah ngap tau...hahaha...

pepun mekasih pada dik izan yang sudi melayan nafsu mengidam kak izan ni...terharu mak tau...ti kalu ada umur, kita jumpa ye...selamat hari raya...jangan sedih² di pagi raya tuu....

notadijariku: kalu aku ngidam nak pakai alphard di pagi raya, agaknya ada orang sudi melayan ke dak???hurmm....jenuh...

24 comments

Wednesday, August 24, 2011 9:17:00 AM

rezeki ibu ngandung

Wednesday, August 24, 2011 9:25:00 AM

alhamdullilah rezeki sis

Wednesday, August 24, 2011 9:28:00 AM

alphard xde.. lepat ada.. mau x?? haha

Wednesday, August 24, 2011 9:39:00 AM

ngengade kan?

alphard? wow!

Wednesday, August 24, 2011 9:39:00 AM

wahhhh.... jeles ahkak tau....
kita yg duk kuantan nih tak dpt gitu pon...
izan tak adil... hahahaha....
sajer jerk.... x jeles pong....
lgpon dah pnah mkn kek izan wat..
kek izan wat mmg best....
dah rzki mak buyung....
mkn smp puas erk izan...

haishhh... tak koser ahkak nak melayan izan ngidam alphard tuh...
tuh namanya ngidam ngade2 tau.... ekekek...

Wednesday, August 24, 2011 9:40:00 AM

orang mengidam mesti dapat kan.. org tak sampai hati kalau ngan org preggy ni.. aritu cha nak mkn choc moist .. tak sampai hati pos gak kat dia

Wednesday, August 24, 2011 9:46:00 AM

wah....murah rezeki mak yong...dpt mkn kek hah..cantik laa kek tu kak....bercorak2 gitu kan.....ye la kak, kang kalo ngencis bb rase bersalah plak kang....

ape kak?..ngidam alphard...meh kak, aku tolong tampa laju2 he he hehe

Wednesday, August 24, 2011 9:54:00 AM

wow ptot la ni yg jeles ni hehehe
kak jualan moa ada tak huhu

Wednesday, August 24, 2011 10:00:00 AM

@mama tisya
alhamdulillah...ada gak orang yang sudi melayan kak...hehehe

@Anum
tulah tu

@mizzkechique
lepat ubi kayu ada...kalu ada mai sekilo...hahah

@MR.K
eh time ngandung ar kena ngengada weii...kalu idak mana de orang nak layan...hahaha...

@Zue AnnaLeeya
jangan jeles kak...meh kasi adik girl kat anis meh...hahaha

@@e_da
eh nak jugak choc moist tu...huhuhu

@lieyalatif
aler, salah ke ngidam alphard ni...hehehe...

@nazirah
ada, ada...silalah datang...abiskan duit yang ada...meh la...

Wednesday, August 24, 2011 10:11:00 AM

tah ngade ...
hahah rezeki ibu ngandung....
sedap dak ...

Wednesday, August 24, 2011 10:19:00 AM

salam kenal..rezeki ibu mengandung tue...murah rezeki ye

Wednesday, August 24, 2011 10:23:00 AM

best nye ngidam ade org layan ek
lepat ade la..nak???

Wednesday, August 24, 2011 10:25:00 AM

akak raya mana nnti?kalo raya jengka leh konvoi ngan izan p serbu umah akak..hehe

Wednesday, August 24, 2011 10:27:00 AM

Oh, tetibe mengidam mengade nak mkn kek marble gak...adehh! nak kene cri sendiri lah mcm nie...

Wednesday, August 24, 2011 10:28:00 AM

wahh..bestnye ade org layan mengidam..tapi kali nie xboleh..sbb dah bg betis, nak paha pulak..hehe

kalau mengidam tu, bg alamat saya sekali erk..hehe

Wednesday, August 24, 2011 10:30:00 AM

@eima
eh mana ada ngada...betul2 ni...
sedap...dah nak abis pung...anak2 pun layan gak

@kayrul-shah
salam kenal jugak...
tulah, ibu ngandung selalu murah rezeki kan...

@syanasaid
aler, ko lak nak kasi lepat apa ni...sob sob...aku nak verangan pun tak leh...huh

@eT
aler, raya ke tiga akak dah gerak balik penang la et...tak pat gak jumpa izan tuu...

@Mommy Fara
sure pagi raya nanti adalah kut orang dok hidang kek marble...hehehe

Wednesday, August 24, 2011 10:53:00 AM

Alhamdulillah dpt juga benda yg di idam :D

Wednesday, August 24, 2011 11:00:00 AM

rezeki mak yung...:)

Wednesday, August 24, 2011 11:01:00 AM

dapnyerrrrrrr....
kek tu comillll sgt...
izan mmg pndai buat kek kan??
eyhhh..mcm ckp kat izan ni plok rse.. he2

Wednesday, August 24, 2011 11:23:00 AM

alhamdulillah, rezeki ramadan kan...
baru je lepas baca n3 kat blog izan td pasal kek nie.. hehe

Wednesday, August 24, 2011 11:25:00 AM

wahh...best dpt kek..from izan to izan..hehehe..

Wednesday, August 24, 2011 11:36:00 AM

mmm... patutla cam kenal je kek tu.. hehehe

Wednesday, August 24, 2011 12:39:00 PM

amboi2, syok nye dpt kek yg sodap ..

Wednesday, August 24, 2011 12:44:00 PM

terlambat kak tgk entry ni.curi2 masa sesambil buat brownies huhu..

pasni kalau baby leleh air liur,maknanya tu dia ngidam nak naik alphard tu haha..nnt ada rezeki kira share lg :)

Post a Comment