Monday, August 15, 2011

Alahan


korang ada alahan tak semasa mengandung??? kalu nak ikutkan, masa peknen kali pertama dan kedua, aku memang takde alahan pada apa pun...tapi pelik plak sebab hok kali ketiga ni, aku alah pada syampu...mulanya aku tak perasan tau, tapi dah lama² tu barulah perasan...

citernya cam gini...ritu masa nak sikat rambut aku perasan la yang rambut jadi keras...tapi tak seme bahagian tau...kat bahagian depan jek...tempat lain lembut...aku jadi pelik...pastu dok tanya en somi pasal apa kan...nak kata aku buh minyak, memang tak pernah berminyak pun rambut aku ni...tapi ritu try mencari conclusionnya...sebelum ni memang aku selalu syampu rambut masa mandi...ritu tergerak hati takmo kai syampu...dan hasilnya rambut kembali kepada asal...

so kesimpulannya aku ni alah pada syampu la...skang aku guna syampu pantene..sejak dah tau punca, tak berani nak mandi bersyampu lagi...riso rambut jadi kejung...hehehe...

korang rasa ni kira alahan jugak ke apa..tah la aku pun pening mikir...ke pembawakan???arghh....

notadijariku: lain orang, lain alahan dia kan...tapi aku lagi alah bila bos tak masuk opis ni...rasa nak balik awal ja...hahaha....

5 comments

Monday, August 15, 2011 2:42:00 PM

pelik betul alahan ko kak ...
aku rasa shampoo tu yg tak seswai dah ngan rambut ko kot...hehhee

Monday, August 15, 2011 2:44:00 PM

blm mengandung, jd xde alahan lg.. tp skang ada alahan mkn seafood.. hehe

Monday, August 15, 2011 2:49:00 PM

kehkeh...nota jari tak menahan...
lawak la ko ni...

Monday, August 15, 2011 2:51:00 PM

Dulu masa preggy, sy gatal blkg telinga..mak ckp alahan..hohoho..lain org,lain alahannye..hehehe

Monday, August 15, 2011 3:05:00 PM

heheheh... beselah tuh pembawakan bdk kan????
akak mase peknen kakak, lgsung xleh bau bedak dashing...
yerlah dulu somi suker pakai bedak dashing nih...
siap warning kt somi, klu nak duk dkt akak, jgn pakai bedak tuh... hahahaha....

tp peknenkan dua org hero tuh, akak alahan tak teruk pon...

Post a Comment