Monday, August 8, 2011

Entry Baru Takde...Tapi Aku Ada Ni...


adehh...panas tul kat luar...dari pagi ni aku baru masuk opis...

sebabnya pepagi tadi p klinik buat test MGTT...kena minum air gula tapi yang bestnya kali ni ada perisa plak...blackcurrent lagi tau...tapi yang tak bestnya rasanya manis yakmat...kantoi!!! mak tak pose ini hari...sob sob...rugi sehari dah...

result lum keluar...tapi meksi tu janji akan kol bitau sama ada ok ke tak resultnya...harap² oklah...takmo dah repeat² minum ni...

minggu ni minggu kandungan yang ke 29 minggu...berat nanik 100 gram jek...aku cam tak percaya jek...ni seme sebab ilang selera makan la kut...hehehe....

hb pun turun selalu atas pada 12...tapi ari ni 11.9 jek...oklah tu kut...masih dalam keadaan selamat...


so tu jelah...aku pening...sakit kedua² belah tangan sebab di amik darahnya...adehh...dah la tangan gebu...sekali cucuk darah tak keluar...dua kali barulah keluar...alahaii...nak salahkan tangan ke apa ni...huhuhu....

bye, mau berehat jap...daaa....

14 comments

Monday, August 08, 2011 11:40:00 AM

ala mesti x best kan sis kena minum air gula
eeeeeeekkk
take care sis

Monday, August 08, 2011 11:41:00 AM

@Anum
memang tak best pung num...
ni pun masih terasa ni...adehh...punyalah manis...huhuhu

Monday, August 08, 2011 11:47:00 AM

alorrr, cian akak.. byk2kn rht yer..

Monday, August 08, 2011 11:48:00 AM

takk poseeeeeeeeeeeee hehehehehe :)

Monday, August 08, 2011 12:22:00 PM

Hahahaha aku dh selamat....

Monday, August 08, 2011 12:30:00 PM

tak suka minum air gula ni...tapi yg warna blackcurrant ni mcm sodap je...

Monday, August 08, 2011 12:37:00 PM

perisa blackcurrent???

terasa mcm nak beli ribena pulak petang ni... ;p

Monday, August 08, 2011 12:50:00 PM

tang nak kena minum air gula yg tak tahan..mmg hazab =P

besooonya gelas tu T__T

Monday, August 08, 2011 1:53:00 PM

oooooo... tak pose yer... ehehhh....
berbuka sbb terpaksa xpe kan????

p/s : akak dah dpt FM tuh... balik keje anak bg envelop dah terbuka... FM pon anak akak dah siap tepek kt peti... heheheh... tima kasih erk izan... comei2 FM tuh... byk plak tuh... akak suker bangat... moga murah rzki izan pasnih... tenkiu skali lagik..

Monday, August 08, 2011 2:11:00 PM

jom piza jom

Monday, August 08, 2011 2:11:00 PM

belum kena minum air gula lagi...hrp2 tk kena huhuu..

ishh hb cntik...kfieza low hb takmo naik2...10.2 tu pn nasib..

Monday, August 08, 2011 2:40:00 PM

izan tak pernah minum pun air tu..mmg manis yg amat ye kak? likat ek? tak dpt bygkan...

semoga result akak ok2 aje..

Monday, August 08, 2011 3:56:00 PM

dulu saya kena minum air gule perasa oren tu..mcm sunquick oren tu..manis + pekatnye air gule tu..yeks!

Monday, August 08, 2011 4:35:00 PM

eh ada perisa ek skang ni kira bole la telan dari air kosong yg rasa manis

Post a Comment