Saturday, August 13, 2011

Kenyang Dan Mengantuk


alhamdulillah...dah kenyang berbuka....walaupun berbuka sorang2 tadi...sob sob...so dah kenyang giler rasa ngantuk ar plak...en hubby lepas terawih agaknya baru pulang ke rumah...eh esok pun dia keje lagi...nampaknya sok pun berbuka sorang jugak...adehh...tak sonok tul berbuka seorang diri...kalu tak pose lainlah....huhuhu...

hurmm...aku rasa pose tahun ni banyak kelainannya...even aku sedang berbadan dua, tapi maish larat meneruskan ibadah berpuasa hingga ke waktu berbuka...penat, letih tu perkara biasa...cuma syukur kerana Allah memberi kekuatan kepada aku untuk menahan diri daripada lapar dan dahaga...anak kat dalam perut bergerak2 jangan citer ar...sampai tergeliat pinggang mak...kata orang maybe dia lapar kut...sabarlah wahai anak...bulan puasa sebulan jek...sok lusa dah nak raya...banyak ponteng kan, tak larat plak ibu nak mengganti...hehehe...

eh oklah, dah tak larat sangat ni...nak solat maghrib dulu...budak berdua ni pun dok layan cd cam biasa...aku pun dah hapal jalan cerita boboiboy ni...tapi derang lagi dahsyat...dialog pun dah hapal...ate, hari2 dok pusing kan...tak chemuih plak tu...aneh sungguh....

tadi petang aku ada taip satu entry...ingat nak auto publish...tapi bila cek balik entry tu ilang...adeh, penat mak taip pepanjang...majuk ar gini...sedih tul...dalam draft pun takde...

eh ok ok..mau gerak dulu...daaa....

1 comment

Sunday, August 14, 2011 9:46:00 AM

bulan puasa suami ko lak byk keje...byk event ke?

bulan puasa kat sini, kami takde keje sgt...sdg 5S..pegawai2 pun tak keluar mengajar..kecuali ustaz

Post a Comment