Monday, August 15, 2011

Konfirm Ke Hari Ni....Ke Esok, Lusa, Tulat Atau Seterusnya???



hurmm...pepagi ni dok tertanya2...eh konpem ke bonus masuk hari ni...sebab katanya ritu pertengahan bulan ni kan...kalu tengahan, maknanya hari ni la...ishh..tak senang duduk mak ni tau...

korang rasa camner???dah cek akaun masing2...aku bukan apa, tak sabar nak bayar hutang piutang ni...yelah, nak berberlanja seme dah lengkap kan...ada pun tunggu balik jengka nanti nak bawa mak, adik p beli baju raya derang kat temerloh jelah kut...tu yang paling dekat...nak p kuantan, adehh, jauhnya...kalu idak leh jumpa blogger kat kuantan kan...cehh...ada hati tu...hehehe...

eh oklah nak cek akaun jap...kalu bonus dah masuk nak wat perkiraan ni...bayar mana yang penting...terutama sekali yuran taska anak2...takmo lelambat...kang lepas rasa 'memepeh' plak...hehehe....riso mak...kena wat perancangan yang lebih bijak ni...huhuhu....
notadijariku: berita terkini..yey, bonus dah masuk...weee...sangat suka sangat suka...
makkk...tunggu anakmu pulang beraya...ishh...terlebih sudah...hahaha....

16 comments

Monday, August 15, 2011 6:53:00 AM

td sblm subuh cek belum msk lg pon..

Monday, August 15, 2011 7:05:00 AM

dah masuk yeh izan... yeayyy..
Alhamdulillah..

Monday, August 15, 2011 7:24:00 AM

wah akak..seronok tu dh masyuk..kalau g kuantan bley jumpa izan n lain2 kak hehe..slmt mengira n soping2 kak

Monday, August 15, 2011 7:25:00 AM

eee..bestnya, apa lagi....

qhaifanurin.blogspot.com

Monday, August 15, 2011 7:29:00 AM

eh? betul ke masuk dah? bukan 18hb ke baru masuk? :)

Monday, August 15, 2011 7:37:00 AM

ceh.... buat² tanya pulaks

Monday, August 15, 2011 7:42:00 AM

dengar cita ari nih, tp dlm pekeliling x tulis bila pun..hehe, cer tgk online kak..:)

Monday, August 15, 2011 7:57:00 AM

dah masuk ek... korang yelah dah masuk.. kat sini tak tau bila.. mgkin 19 kot.. :(

Monday, August 15, 2011 8:02:00 AM

dah masuk...kwn kita dah ambil dah..

Monday, August 15, 2011 8:14:00 AM

dah masuk dah... best... best... jom Sogo... ;p

Monday, August 15, 2011 8:18:00 AM

ramai yg EL hari ni

Monday, August 15, 2011 8:26:00 AM

ye k?? bestnyer..nok kabo kat mama lya la..blh powww... hihihi

Monday, August 15, 2011 8:36:00 AM

bestnya korg. i jelessssssssssss

Monday, August 15, 2011 8:59:00 AM

kn best klu keje gomen gak.. bonus msuk sempena birthday.. haha..

kak, bak singgit..

Monday, August 15, 2011 9:30:00 AM

da msk pepagi buta tadi da... tp ku sentap.. sbb x sampai setengah bulan gaji... ade pihak2 yg tersilap key in.... meraung la daku...

Monday, August 15, 2011 1:04:00 PM

dah masuk sis

Post a Comment