Thursday, August 25, 2011

Lengang


selamat pagi semua...hari ni aku syak mood bekerja seme orang makin berkurangan kan...tul dak...gitu jugak aku...lagi pulak on da way p keje tadi nengok jalan raya pun dah lengang...lancar jek perjalanan p keje tadi...kalu idak, mak aihh...jammed tak ingat punya...sure ramai yang dah stat mulakan perjalanan pulang ke kampung pada hari ni...termasuk mereka yang tak merayakan hari raya...hehehe...ate kita kan satu Malaysia...

sok last keje...tapi masih dalam dilema bila nak mulakan perjalanan...sama ada petang esok atau selepas berbuka...tapi driver kata nak balik time malam...aku on ja..sebab aku kan co-pilot jek di belakang...nak drive memalam gitu memang tidak lah kan...hehehe...aku kan rabun malam...alasan ni...

masa nak p kat kete tadi, baru perasan yang roadtax kereta aku 'mati' semalam...adehh...roadtax baru ada jek tersimpan kat umah...dah baper kali aku dok bebel suh buh yang baru...tapi hubby kata rugi buh awal²...sudahnya aku p keje ari ni dengan roadtax yang sudah expired sehari...sib baik jarak antara tempat keje tak jauh...kalu idak,mau gelabah pitok aku ni...

ari ni jek bos ada kat opis...dia pun sibuk sepanjang hari ni...dengan miting dari pagi sampai ke petang...hurmm...aku jugak yang tak sebuk...ate mood keje dah ilang tah kemana...hahaha...

klah, sambung nanti...daaa....

11 comments

Thursday, August 25, 2011 7:54:00 AM

sama la kak, sini pun dh lengang jugak dah, ada can nak ngular sat lg nih..hehehehe

Thursday, August 25, 2011 8:03:00 AM

kat cnie masih ramai org... huhu... cuma mood nak keje jerr yg ilang... hehe

Thursday, August 25, 2011 8:12:00 AM

gelabah pitok tu camna??? hehehe

Thursday, August 25, 2011 8:16:00 AM

kak..samat hari raya.. hehe

Thursday, August 25, 2011 8:25:00 AM

@AYuNG
eh yung...nak ngular jangan lupa ajak akak...hehehe...biar bos ada pun hari ni...ekekek

@RinnAzrinah
eh orang kat sana tak reti nak bercuti ke rin...hehehe

@ain1914
aler kak ain...ni kira gelabah terlampau la...tu yang jadi pitok tu...hahaha

@mizzkechique
hehehe, esok ucap lagi ek...sok akak keje lagi ni...

Thursday, August 25, 2011 8:26:00 AM

esok nk blk kmpung ek kak..hati2 tau..jangan smpai terlajak ke kuantan ehehe...

slmt hari raya kak!~

Thursday, August 25, 2011 8:37:00 AM

mood no raye j ni... hehehheeh,

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir & batin :-)

Thursday, August 25, 2011 9:07:00 AM

kat tempat akak ni, hari ni kebanyakkannya last day keje. hari ni la kelam kabut nak amik kuih raya, kelam kabut nak hantar barang2 avon yg org order....byk keja perlu diselesaikan arini

Thursday, August 25, 2011 9:08:00 AM

ish ish ish ko ni kak...roadtax lak leh mati hah....pi buat tauuu!

betul tu kak, ari ni keje lengang jek...esok lagi laa lengang ....huhu ...takde mood dah nak keje huhuhu

kak,

selamat hari raye maaf zahir dan batin ...semoga lebaran kali ni membawa seribu keberkatan buat kite semua...insyaallah....

Thursday, August 25, 2011 9:39:00 AM

kat sini pun, ramai penghuni yang dah stat cuti...kosong jer bangunan..

anyway, sy stat cuti esok nak cuci rumah..hehe

selamat hari raya..!!!!

Thursday, August 25, 2011 10:01:00 AM

ye la sis
jalan raya pun dah lengang kat sini

Post a Comment