Tuesday, August 23, 2011

Masih Dalam Mood Raya


adehh...semalam sangat la lemau...dan hari kelam kabut jugaklah buat aku...kan petang semalam aku half day...memula p kpmc tu...sekali doktor klinik O & G ada kes kecemasan kat wad...so tak pat la wat scan kan...maka baliklah aku dengan perasaan hampa...pastu hubby ajak p annur or az-zahrah sebab nengok muka aku yang agak kecewa itu...aku kol member yang selalu cek up kat sana...kata dia kalu scan 3D seme tu paling kurang pun kena caj RM200 ke atas...agaga....di luar bajet...so terus ajak hubby ke klinik P9 tu sebab aku mang ada cek up...sampai terus wat urine test...kali ni hb tak amik sebab ritu dah amik...lepas scan kad terus kena panggil masuk bilik...aneh tul aku...berat aku kali ni naik dalam 200 gram ja...adehh..nak kata kurang makan, berbuka bersahur bantai nasi sepinggan...tapi tahlah...normal kut...hehehe...

pagi ni rasa lemau...bos takde pai hari sok...khamis baru ada...tu jelah satu² nya hari dia ada di opis sebelum raya dan sebelum dia ke France...hurmm...kalu camni takde can la nak pat duit raya ye bos...ekekeke...

minggu yang ke 31...takdelah besar mana perut aku ni kan...lebar jek lebih...ari ni dah stat kene kira carta pergerakan anak...hurmm...

dan minggu selepas raya dah kena minum air gula lagi...again???adehh...sib baik perisa blackcurrent kan...hahaha....

k...entry pemanas pagi ni...semalam dapat sampul wit raya dari seorang kawan yang sudi berkongsi minat ngan aku ni...so nak buh lam album jap...sangat suka cam dapat duit raya kekdahnya...hahaha...

12 comments

Tuesday, August 23, 2011 8:04:00 AM

minum air gula paling tak suka.. dulu sy hampir 3 kali kena minum air gula sebab berat asik naik jek.. tp takde diabetis pun.. ehhe

Tuesday, August 23, 2011 8:05:00 AM

tk lama je nk deliver...

Tuesday, August 23, 2011 8:10:00 AM

wpon aku xpnh telan air gula,tp bile dgr perise blackcurrant tu cam sedap je weh..hehe

p/s: tungku xyah beli weh,aku dh beli..tq yer!

Tuesday, August 23, 2011 8:36:00 AM

kak..comel la pewut tu.. hehe

Tuesday, August 23, 2011 8:40:00 AM

duit raya dr bos mesti backdated lpas raya..hihihi

Tuesday, August 23, 2011 9:07:00 AM

ku x kene minum air gula lg.... tp da start kire carta pergerakan baby da...

Tuesday, August 23, 2011 9:09:00 AM

kak comelnya...
perut dia

Tuesday, August 23, 2011 9:10:00 AM

hishhh cukup tak suka bila kena minum air gula

Tuesday, August 23, 2011 9:12:00 AM

sekejap je lagi tu... bestnya air gula ada perisa blackcurrant.. kat sini sirap je.. tp lebih baik dr yg lepas air hijau tu.. huhu...

Tuesday, August 23, 2011 9:22:00 AM

wah banyak siok boz xde

Tuesday, August 23, 2011 9:24:00 AM

sampul ko dah ade kak ...hehe

aku dah kena kire gerak baby sejak minggu lepas ... ni risau nih sbb berat sure turun lagi minggu nih .. takut ...

Tuesday, August 23, 2011 9:28:00 AM

semoga semuanya selamat yer..mesti teruja nak tau keadaan bb kan?

Post a Comment