Sunday, August 14, 2011

Misi Mencari Stok Susu Dan Pampers Menjlelang Musim Perayaan


wahh...gigih ko...lepas sahur tak tido balik even bukan hari bekerja pung...bukan apa, aku takmo dah tido lepas sahur...kekgi aku gak yang lemau cam kes semalam...adehh...lagipun banyak keje yang harus disetelkan...ni pun baru sudah menggosok baju keje somi dan isteri stok seminggu punya...sesambil tu mesin sedang membasuh baju...dan skang ingat misi nak melipat baju plak, tapi ada masa yang terluang sesambil tu aku  jenguk sini...hehehe...

eh sebenarnya pepagi ni nak p tesco jap2 lagi...misi mencari stok susu dan pampers si anak yang dah semakin kehabisan dan susut...sib baik en hubby masuk keje pada waktu petang...so amik kesempatan yang ada, aku ajak p tesco...kalu takde murah kat tesco maknya beli kat darussalam kat p9 sana sudah...tapi harus ke tesco dulu la kan...sebab sesambil tu nak top up 2-3 barang yang semakin susut...

ada sesapa yang tau dak, kat mana susu dutch lady 456 perisa madu, susu dugro 1-3 perisa madu dan pampers cap Fitti saiz XL52 tengah murah skang...kalu ada sila info...aku nak terjah...nak wat stok...

eh oklah, mau jemur baju plak...mesin baru sudah mengering tadi...jumpa lagi nanti...daaa....

4 comments

Sunday, August 14, 2011 7:24:00 AM

selamat bershopping!

Sunday, August 14, 2011 9:44:00 AM

nyah.....kat darussalam tu murah ke susu2?

selamat ber'zakat'

Sunday, August 14, 2011 10:01:00 AM

topupkan hp skali aci ke kak? hehe

slmt membeli belah kak..akak ni nnt mesti senang bersalin = aktif!

Monday, August 15, 2011 8:25:00 AM

@~aSHa~

kak sha sgt murah ...
klu ade sales kat C4 je aku beli kat C4 klu tak mmg beli kat ctu .. sbb sustagen kotak besar br 50.90 kot klu kat luar mana dpt..pet2 pun sama

Post a Comment