Monday, August 22, 2011

Sahur Jam 4:30 Pagi..Unbelibebel Sungguh


uikss...jam baru kul 5:30 pagi, tapi kami laki bini dah siap bersahur dah ni...ni seme gara2 en hubby la...tak tido sepanjang malam...dibantainya nengok tb kat depan...selalunya tb nengok dia...tapi hari ni aneh la plak...tak paham aku...aku ni plak kejap2 tersedar...kejap2 bangun p kencing...pastu perasan la teman tidur tak masuk2 tidur...sekali panggil menyahut...kiranya mang dia nengok tb ar kat luar...

dan sudahnya jam 4:30 bersahur..giler awal kan...selalunya jam begini aku baru bangun nak siapkan juadah bersahur...tapi lain plak hari ni...skang dah kenyang...

hurmm...petang ni ada cek up kat klinik sana...tapi ingat nak kuar awal sikit...nak ajak hubby p kpmc dulu...nak 'nengok' anak...ritu tak puas nengok sebab tak nampak muka lor...

oklah...n3 pendek dipagi hari...mau sudahkan apa yang patut...ada citer nak diciterkan, tapi usb kabel tertinggal ar plak...tak reti nak citer selagi gambar tak upload kalu citer bergambar ni...hehehe...

daaa...sambung nanti....

8 comments

Monday, August 22, 2011 5:50:00 AM

BAGUS2 BANGUN AWAL...LEH MASAK MENU BEST2

Monday, August 22, 2011 5:58:00 AM

@Cik Kamoo
takde masak yang best2 pun ck...cuma panaskan lauk berbuka jek...huhuh

Monday, August 22, 2011 6:05:00 AM

hahaha terbek ar kak ngeeee

Monday, August 22, 2011 6:10:00 AM

wahh..awalnya kamu bangun..tp ok gak kan psl leh relax2 sket after sahur..:)

Monday, August 22, 2011 7:57:00 AM

kalo aku awal mcm gitu, mau sambung tido... huhhuhu

Monday, August 22, 2011 8:23:00 AM

hehe..sy pun selalu bgn awl kak..

Monday, August 22, 2011 9:48:00 AM

klw aku bangun kul 4.30 sure mata mcm kena gam hehee

Monday, August 22, 2011 10:34:00 AM

akak pagi tadi sedar dah pukul 530, minum air jelah jwpnye

Post a Comment