Friday, August 26, 2011

Salam Lebaran...Dari KeJAUHan...


Salam Lebaran Buat Semua Pembaca Blog Ini...


di kesempatan yang ada ni, aku ingin menyusun sepuluh jari memohon kemaafan buat semua sama ada yang mengenali diri ini secara realiti, maya atau sebagainya...moga kalian memaafkan segala salah dan silap aku sekiranya aku pernah berbuat demikian sepanjang aku bergelar seorang blogger...

dan tak lupa juga nak ucapkan salam lebaran buat semua...moga lebaran yang bakal tiba menjanjikan seribu satu rahmat buat kalian semua...

dan beberapa pesanan dari aku...
*berhati2 di jalan raya semasa musim perayaan...
*sebelum pulang ke kampung...pastikan tingkap, sliding door ditutup dengan kemas...
*barang2 berharga di simpan di tempat yang selamat...
*pastikan kepala 'gas' dibuka...
*pastikan paip air ditutup suis utamanya...
*suis2 utama di dalam rumah tidak terpasang...
*dan jangan lupa pastikan rumah terkunci sebelum memulakan perjalanan....
*eh lupa...jangan lupa wat naik motor ke dalam rumah...hehehe...

bersamalah kita mengelakkan kecurian atau apa2 bencana yang akan berlaku di musim perayaan...

akhir kata, semoga kita berjumpa lagi di lain masa....daaa...

SALAM LEBARAN 1432H...

16 comments

Friday, August 26, 2011 11:47:00 AM

Selamat Hari Raya kak...selamat balik kampung yea...

Friday, August 26, 2011 11:50:00 AM

selamat balik kampung!!.....

Friday, August 26, 2011 11:51:00 AM

salam aidilfitri..maaf zahir batin

Friday, August 26, 2011 11:51:00 AM

Dah wish...nak wish lagi

Selamat hari raya aidilfitri. Selamat pulang ke kampung. Smoga selamat perjalanan pergi dan balik.

Friday, August 26, 2011 12:04:00 PM

salam ramadan dari elyies sekeluarga!!

Friday, August 26, 2011 12:40:00 PM

akak sayam..selamat hari raya.. maaf zahir batin.. ampun yer klu ada terkasar bahasa... hati2 blik kg nt.. blik sini nt habaq, nk serang umah akak insyaAllah..

Friday, August 26, 2011 1:03:00 PM

slamat hari raya maaf zahir batin buat izan n family.....

masz ambik kad nak gantung kat umah yerk.. hehe

Friday, August 26, 2011 1:35:00 PM

Selamat hari raya gak..maaf zahir batin :)

Friday, August 26, 2011 1:42:00 PM

selamat hari raya...

dah follow

Friday, August 26, 2011 1:48:00 PM

salam aidilfitri...

nureen ambil card yerr

Friday, August 26, 2011 2:23:00 PM

mahaaap zahir batin gakk

Friday, August 26, 2011 2:50:00 PM

selamat hari raya
maaf jika ada tersalah komen di alam maya

Friday, August 26, 2011 4:00:00 PM

sama lah ngan aku yer zan...selama kita berkawan ni...aku mohon maaf bebanyak kat ko sekuarga...kim salam kat haris yer...pandu elok2 balik kg tuh..

Friday, August 26, 2011 4:25:00 PM

selamat hari raya & maaf zahir batin andai ada salah dan silap kty selama kita berblogging nie.

Saturday, August 27, 2011 1:03:00 PM

selamat balik kampung akak selamat hari raya hati2 ek :)

Thursday, September 01, 2011 8:20:00 PM

heppy blated besday makyong..hehehe..

Post a Comment