Wednesday, August 24, 2011

Selamat Berbuka Buat Semua..Makan Apa Tadi???


orang lain sibuk berbuka...aku sibuk nak online kan...tah, kenyang plak makan lelaju tadi...ari ni tah apa angin yang datang, rajin plak aku wat nasi ayam sempoi punya tuk santapan berbuka tadi..ni pertama kali aku wat seumur idup ni..kalu idak jangan haraplah kan...selama ni dok nengok orang ja yang wat...huhuhu...

bosan la, ari ni buat sekian kalinya aku berbuka sorang diri lagi...hubby lum pulang ke rumah...dia ada reherseal kat kl sentral sempena program apa tah ari jumaat ni...dia kan emcee rasmi tuk JKJR...tu yang dia terlibat tu...adehh...sok pun sama...dia berbuka di luar...boring tul berbuka sorang2...takde feel tau nak makan banyak...sebab takde saingan...tu yang aku online kejap ni...anak2 cam biasa lah..selagi rancangan kartun kat channel 613 tak abis..selagi tu tak masuk 'sarang'...tapi pepun jam 8 aku dah hambat depa dua orang masuk bilik...pasang dvd BoBoiBoy plak..sampailah tertido...eh tapi jam 9 gak ar mereka berdua akan terlena...gitulah setiap hari...ngan aku2 pun terlena jugak...sampaikan hubby balik pun aku tak sedar...

oklah, mau mandi, solat semua...sok khamis dah...pastu jumaat...jumaat mau halfday la...nak kemas rumah sebelum pulang balik raya...en bos pun takde ari jumaat ni...terbang kata dia...sob sob...takpelah..dah tugas seorang pilot kan...nak wat camner...

owhh, ahad ni besday aku yang ke 17...alahaii...tahun ni jatuh pada bulan ramadhan lagi..so no cake...no card...no flower...nothing la jawabnya...sob sob...takpelah...aku doakan moga aku diberikan kesihatan yang baik tuk deliver baby HNI nanti...amin....

sampai ketemu kembali...

notadijariku: berbuka makan nasi ayam...sampai ke sahur la makan nasi ayam boleh...hehehe...

1 comment

Thursday, August 25, 2011 8:17:00 AM

ku bukak pose ngan nasi tomato... makanya sahur pun ngan nasi tomato jugak... jimat.. hehe

Post a Comment