Sunday, August 14, 2011

Teringin Nak Makan...Mana Nak Cari...Nak Buat Tak Reti...Sob Sob


tetiba aku rasa cam nak makan kuih tepung gomak la...ritu terpergi param, tercari2 gak kuih ni...tapi hampa...alih2 balik tanpa membeli apa apa pun....

huwaa...tolong tolong....sedapnya tepung gomak ni...ishhh...napsu ke ngidam ni...adehhh....

sesapa ada resepi sila bitau...mekasih...tak pun tau mana nak beli...beli lagi mudah kut...hahaha...dasar kan...

9 comments

Sunday, August 14, 2011 10:38:00 AM

izan tahu mana nk beli tp jauh la dari akak huhu..resipi mmg tak tahu sbb tak pernah buat..huhu..cian akak..harap dpt mkn kuih ni nnt...

Sunday, August 14, 2011 11:13:00 AM

KUIH NI MCM LIAT2 KAT DLM KAN.. BIASA KT PASAR ADA JUAL..TP NI BLN POSE XTAU LA..KT BAZAR RAMADAN X PNAH NMPAK AGI

Sunday, August 14, 2011 11:31:00 AM

semalam baru sy makan kuih ni... beli kat bazar tmn melawati

Sunday, August 14, 2011 11:40:00 AM

saya tak kata awk comot... tapi tepong gomak tu mmg comot, tapi... sedap.
Kat baazar mesti ada, slamat mecari

Sunday, August 14, 2011 2:22:00 PM

hg mengidam nih...tu la sedap gak kuih nih aku baru ja makan minggu lepas....kt dalm ada inti nyioq ngan gula melaka kan...so sweet ja...

Sunday, August 14, 2011 2:24:00 PM

perghh...

kuih lagend nie!

Sunday, August 14, 2011 2:49:00 PM

kuih nie manis skit CM kan? kurangkan manis tau. sya panggil kuih golek arek. hehehe. tp mmg best pun.nak kne g cari la ptg nie

Sunday, August 14, 2011 4:43:00 PM

ya.... beli lagi mudah

Monday, August 15, 2011 8:22:00 AM

kat cafe opis aku slalu jual la kak ...

Post a Comment