Wednesday, August 17, 2011

Wordless Wednesday


aku tau sangat...yang main mercun tu bahaya...TAPiiiiii

mana nak beli bunga api ek??? ada sesapa yang tahu dak...
hehehe....tak terkata mak...

8 comments

Wednesday, August 17, 2011 5:37:00 AM

izan pun tak tahu kak hehe..sj je kan,nk bgtahu yg tak tahu.

mlm td baru je call polis suruh halau bdk2 main meriam kat kwsn umah ni.geram kak,kuat smpai bergegar rasa rumah.kita tegur elok2 tak reti,ha amik polis dtg.baru aman.

Wednesday, August 17, 2011 5:37:00 AM

saya ade jual!
bunga api *pop pop!*

Wednesday, August 17, 2011 7:17:00 AM

sy men mecun bwang jek.. huhu

jom berdoa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

Wednesday, August 17, 2011 7:22:00 AM

hehehe... akak ada supplier... tapi tak leh britau kat sini... nak ma****... karang ada kena tangkap polis... ;p

Wednesday, August 17, 2011 7:46:00 AM

kt bangi byk kak..klu xsilap kt downtown tu...

Wednesday, August 17, 2011 8:19:00 AM

minggu lepas gi pkns bangi..
ade org jual bunge api kat tempat pintu masuk tu..

Wednesday, August 17, 2011 8:25:00 AM

salam ukhuwah,

hehe kt ktn ade..ari tu nmpk kt psr mlm... :P

Wednesday, August 17, 2011 8:57:00 AM

hehehhehhe anum suka mercun
hahahhaa

Post a Comment