Monday, September 26, 2011

Abang...Tolonglah...Jangan Buat Perangai


ok, ekseli sejak dua menjak ni, hati mak riso semacam...bukan riso ngan diri sendiri...tapi riso ngan fiil si bujang nan sorang ni...hari² ada jek perangai baru dia buat...tak taulah pembawakan apa...ke pembawakan mau jadi abang kut...ENTAH...yang mak paling pasti, mak riso sangat ngan fiil dia ni...kadang pai buatkan mak jauh hati...kecik hati...dan menitis air mata ni...cehh...ngan anak pun tak bleh blah kan...huhuhu...

bukan pe, sejak dua menjak ni, mak nengok anak bujang mak ni kan makin suka merajuk...tak kena gaya...cara dia, mulalah buat hal...takmo makan la...takmo susu la...paling tak tahan suka cubit mak ni...tak paham mak...nak kata dia diabaikan, sekali pun tak tau..mak sayang anak² mak..tapi tulah...maybe si bujang ni takut mak abaikan dia kut bila dia ada adik nanti...owhh abang, takkanlah ibu nak abaikan anak² ibu...

cam kes pagi tadi...dah la dikejutkan dari tido dua tiga kali takmo bangun...ni tak lain tak bukan ikut fiil si abi la ni...huhuhu...pastu nak suh mandi pun satu hal...nangis jek...ajak p taska pun takmo...dia stat buat perangai dah...dan selalunya si bujang tak menangis ke taska, hari ni di bantainya menangis...riso hati mak tau...bukan mak sengaja nak, nak suh orang jaga...tapi ibu kena kerja, tak keje mana nak dapat gaji...nak beli pampers, susu, dan baju baru...so nak tak nak, abang kenalah p taska kan...

owhh abang...ibu mohon, janganlah buat perangai cam gitu lagi...riso hati ibu ni nak...
mood SEDIH...sob sob...

gambar pagi jumaat lepas...
jom racing jom...tak tahan tu, siap sarung tangan hubby dia pakai...

babai semua...jumpa nanti...

hari ni nangis maybe tak pat naik motor pepagi kut...entahlah...tak paham mak ni tau...
pepagi cam biasa...jiwa anak² kena dibeli...adehh....

10 comments

Monday, September 26, 2011 11:43:00 AM

ya allah comelnya dia

Monday, September 26, 2011 11:45:00 AM

dia tau sikit hr lg dia akn dpt adik.. tu yg mntak perhatian labih..hehe

Monday, September 26, 2011 11:49:00 AM

@Anum
IBU dia pun comel jugak...

@mizzkechique
tulah tu...suh acik tina la kasi perhatian kat dia...bleh???

Monday, September 26, 2011 11:53:00 AM

takut ibu sayang adik lebih nanti tu..hikhik adik kan gugurl..hahahha

Monday, September 26, 2011 12:10:00 PM

mula memerap lah tu, tau dia nak dpt adik, ehehhe :)

Monday, September 26, 2011 12:15:00 PM

ehehehe anak kedua ni sensitif lebih...

macho la dik pakai mcm tu....nanti beli moto besar tau....

Monday, September 26, 2011 12:25:00 PM

ololo... irfan jgn la cam tu kesian ke ibu tu...

fahim pun suka buat perangai skrg nih .. tak mo ngan abah dia...nk ngan mama je ... tp tak de le xtreme sgt punnn

Monday, September 26, 2011 12:28:00 PM

sama mcm anak saya..hari2 mesti kena upah naik motor dulu..kalau tak menagis dia..x sampai hati plak kita nak g keje dengan anak menagis hantar kita

Monday, September 26, 2011 12:35:00 PM

aqeef lagi la sekarang ni menjadi²..kadang nak nangis gak dgn perangai dia.. dah la nak ngan ummi je pastu nak suh ummi dukung je..ngan abah x mau..xleh ditegur.. minta dipujuk dibelai, adoyai..mggu lps ade 1 haritu dia x nak g skolah, nangis².. harini ok pulak..dah la suke cubit² ngan kuku, kena dera je kami lakibini.. sob..sob..

Monday, September 26, 2011 1:27:00 PM

alalalala...
chumelnya perangai dia...
takmo2..
kesian kat ibu syg oii!!!!!

Post a Comment