Monday, September 5, 2011

Aidilfitri 2011...Selamat Hari Raya Semua...Mood Lemau...Perut Makin Membesar...Huhuhu


adehh...siyes lemau yang belum selesai...nak uplod gambar...nak karang citer sal raya pun malas ni...tunggulah esok lusa ek...g pun ramai blogger yang masih bercuti raya kan...so tuk semua, aci tak aku up sekeping jek gambar raya tuk tatapan korang...hehehe...

gambar seterusnya, tunggu di next entry...hehehe...

eh, cam dah makin melebar plak perut mak...huhuhu....

owhh, rehat ni nak p nengok bb RAYYAN ANAQI jap...kena siapkan duit raya sesiap ni...hehehe....daaa....

10 comments

Monday, September 05, 2011 11:40:00 AM

tak aci...mane gambar dak adik?...nampak kaki ajo...tapi nampak akak soeh sesangat...ciannn...

p/s: kim salam sama mama mel yea..

Monday, September 05, 2011 11:49:00 AM

ALAHAI COMEY NYE KO KAK ...
AKU NYE PERUT NAMPAK TAK NAMPAK JE ...
SIAP ADE KATE AKU BUDAK SKOLAH MENENGAH LAGI...MUHAHAHA SEDANGKAN TGH DOKONG BDK KECIK FAHIM TU ...MUAHAHAHAHAH

Monday, September 05, 2011 12:03:00 PM

tu diaaa....ibu dia dah kekenyangan..sambil gosok2 perut...hahahaha

Monday, September 05, 2011 12:36:00 PM

hg make up ke zan..ceee seri2 la ibu mngndung...aku pun dok lemau lagi nih.mabuk lemang

Monday, September 05, 2011 12:53:00 PM

oooo nampak sudah perut nye..
selamat hari raya kak..
ati2 d meja raya.. ahahaha

Monday, September 05, 2011 1:02:00 PM

nmpk sarat dah.. t c yerr.. ;) slamat hari raya

Monday, September 05, 2011 1:10:00 PM

adehhh... nmpak seksa tuh mak buyung nak gi beraya... huhu...
tp apepon, raya tetap raya kan??? hehehe....

Monday, September 05, 2011 2:44:00 PM

cumill perut cik mot..bolattt..

lya pon same r, xdop mood lg nk buat n3 raya..xdop idea..lg pon pic kureng best thn ni:-(

Monday, September 05, 2011 4:13:00 PM

selamat hari raya

biasa la bila perut membesar semua pergerakan pun malas jua..

take care...

Monday, September 05, 2011 10:40:00 PM

akak,ada 3 yg comel,anak akak,akak dan perot akak hehe

Post a Comment