Wednesday, September 28, 2011

Hujung Minggu...Children Days Out


ni citer sal ari ahad yang lepas...dah janji ngan anak² nak bawa p playground...so janji kenalah kota...sebelum si anak dara asyik dok ulang ayat yang sama jek kan...mulanya plan nak p hari sabtu...tapi hubby kena keje plak sabtu petang bawa ke malam...so hari ahad petang jek dia free...pagi tu dia ada keje lagi...dah namanya berkhidmat tuk negara kan...keje pai tak ingat cuti dah...haihh...tapi dalam pada tu, hujung minggu sama ada hari sabtu or ahad, kenalah curi² masa yang ada tuk spend kan dengan anak²...bukan p mana pung...paling tidak pun layan derang main kat taman permainan yang berdekatan...anak² happy, mak pak pun suka hati...sib baik bukan playground yang berbayar kan...tapi sesekali p jusco tu, derang pau jugak mau p taman...adehh...layan jelah...sesekali...kalu tiap² hari kopak gak la...huhuhu...

dan hari ahad yang lepas, hubby sampai jek umah dari tempat keje, terus siap² kan MEREKA berdua ala kadar, bawa ke taman permainan berdekatan ngan opis ni...aler belakang MOA ni jek...di tepian tasik...suka kat sini sebab kadang takdelah ramai orang...selalu p jugak playground kat atas bukit depan otel shangri la tu...tapi situ ramai gak orang...sebab orang bersenam sesambil bawa anak² beriadah kan...so p sini jelah senang...leh nengok air tasik..nengok feri lalu lalang...dan nengok rembang senja yang cantik tu....

so layan jelah gambar yang ada...si kakak yang keseronokan...dapat main kat taman...

tetiba kejung plak berposing...aku dok dediam jek...tak larat nak kemana²...ni seme hubby yang snap...

si adik dia kalu ke taman, tak yah citer la...panjat sana sini...cam dia tu dah beso sangat...riso jugak...aku jugak yang menempik suh hubby awasi pergerakan si adik terutamanya...takut tetiba dia buat stunt terjun ke...tak ke timbul kecederaan plak...hehehe....

nilah taman yang secoet tu...masa memula kami sampai tak ramai orang...tapi makin lama makin ramai...bila derang berdua dah rimas orang ramai...so senang la mau ajak balik kan...kalu idak, main sampai tak ingat malam dah...sib baik FREE....kalu berbayar jenuh lah...

model si abi...tinggi gak anak dara aku ni...ramping gitu...

dan dua beradik di tepian tasik...

cantik kan pemandangan kat sini pada waktu petang...ni guna kamera takde hidung ni...kalu guna kamera ada hidung sure lagi cantik kut...

si abi melayan karenah anak²...ni pun kakak dah buat muka...sebab dia lum puas nak main² lagi...

gambar si ibu yang kelam di belakang pokok kelapa...hahaha...

dan tetiba ada edisi melambung irfan...lambung kasih katanya...sekali lambung pun dah semput kata hubby...bistu, saper suh lambung kan...hahaha....

tu jelah citer hujung minggu yang lepas...jadilah kan, sesekali kena gak beriadah ngan famili cam gini...bistu takkan nak riadah kat suping mall jek kekdahnya...tu namanya riadah membersihkan poket...selagi ada kan...hahaha....

notadijariku: minggu ni???tak tau lah hubby keje ke dak ujung minggu ni...bajet mau ajak piknik jek tepi tasik ni...hehehe....piknik kat air terjun aku mang serender dah... :p

13 comments

Wednesday, September 28, 2011 2:10:00 PM

gambo yg last tuh mcm pernah tgk laaa.... hurmm......

Wednesday, September 28, 2011 2:14:00 PM

@RinnAzrinah
sure tertengok di manan2 ni...banyak gambar cam gini...huhuhu...

Wednesday, September 28, 2011 2:18:00 PM

ngeri mak tgk lambungan tu..huhuh

Wednesday, September 28, 2011 2:23:00 PM

@MrS. F!zA
ngeri takut tak tersambut kan...hahaha...kalu mak yang lambung mang tak dan nak sambut la...hahaha...

Wednesday, September 28, 2011 2:23:00 PM

ko tempek la gambo lambung2 nih ... kang ade yg wat entry pasal lambung2 nih tak ingat kes kawan ko dulu tu ...hahahhaha

Wednesday, September 28, 2011 2:24:00 PM

@eima
hahaha...ada aku kesah...bukan aku lambung anak orang pung...

Wednesday, September 28, 2011 2:36:00 PM

tggi irfan kene lambung
tak gayat ke?
hehehe

Wednesday, September 28, 2011 2:37:00 PM

lawa je wei
pakai kamera tak de idong haha
lawa tmpt ni
bole la aku ps sini plak kekeke

Wednesday, September 28, 2011 2:40:00 PM

kak..sy selalu bw anak buah g playground kt dpn PICC tu... best gak..

Wednesday, September 28, 2011 2:40:00 PM

cantik gambar² ni

Wednesday, September 28, 2011 4:36:00 PM

@♥cikmOt♥

mungkin la kot... tp, mmg mcm kenal gambar nih..

Wednesday, September 28, 2011 4:57:00 PM

Gambar yg last sekali tu sgt comel!

Thursday, September 29, 2011 11:21:00 AM

wey gayat aku tgk gaya lambungan tuh...
wey sonok la bebudak tuh kan ..tmpt peberet depa la tuh..ish aku la kalau ada banglow mewah cam citer hindustan..umh 5 tingkat..laman cam pdg golf mau aku wat tman menan kt anak2..nih ka..umah pun tanah sekangkang kera..

Post a Comment