Monday, September 26, 2011

Jadilah..Untuk Sarapan Pagi Ni


salam semua...tetiba rasa lemau dipagi hari ni...rasa sebu di perut makin menjadi² sejak jumaat lepas...lapar tapi nak makan kalu rasa nak muntah...tah pe kena ngan perut sendiri pun tak tau...sakit di perut 2 dalam 1...hurmm...

pagi ni rasa seronok bila ada yang sudi hantarkan ke tempat keje...tetiba hubby kata dia nak bawa kereta ke opis pagi ni...alasannya nak tukar minyak itam...wahh...senyum la aku kan...dah minggu yang ke 36 ni makin menjadi² kemalasan tuk drive sendirian ke tempat keje...kalu ada yang hantar pergi dan amik pada waktu pulang sangatlah seronok...tapi kenalah paham kan...hubby bukan keje kat sini...nun di KL...kalu hari² nak berhantar berjemput alamatnya kul baper dia nak pai ke opis kan...huhuhu...

oleh kerana perut tak berapa nak sedap...pagi ni sarapan dengan roti dan air mineral jelah...

jemput makan semua....daaa....

10 comments

Monday, September 26, 2011 9:13:00 AM

huhuhu! kak, ieda dh 37 minggu ni asik rasa nak tdo je, takut tak elok pulak, uhuhuh! :)

Monday, September 26, 2011 9:19:00 AM

akak klu 36 minggu mmg tak leh drive dah... perut dah langgar stereng keta... kena la minta jasa baik en.suami jadi driver... ;p

Monday, September 26, 2011 9:29:00 AM

roti febret asya ni butterscotch..

Monday, September 26, 2011 9:33:00 AM

simplenye bekpes.. leh thn ke tu??

Monday, September 26, 2011 9:42:00 AM

my feveret roti......sedapnyer...nyummmmyyy...

Monday, September 26, 2011 9:44:00 AM

tu le kak...perut byk mkn rendang tu kak he he he...baby dah muak tu kak....he he he....

betul tu kak, bile perut dah besar, mmg tahap malas nak drive kan.....tak selesa nak bersempit2 dgn stereng....nak masuk kete pun payah heehehehe

Monday, September 26, 2011 9:54:00 AM

lama tk mkn roti butterscotch ni

Monday, September 26, 2011 10:01:00 AM

roti tu mmg sedap makan gitu saje..tp sian darwisy tkleh mkn roti sesedap itu..msti kuar bintik2 merah gatal..sbb alergik susu lembu..

Monday, September 26, 2011 11:04:00 AM

aku bab mkn ok lagi kak tak dak masalah.....

Monday, September 26, 2011 11:18:00 AM

bestnya
roti kegemaran anum nie

Post a Comment