Wednesday, September 21, 2011

Nak Citer Apa Lagi


salam...adehh..siyes aku rasa lemau hari ni...lemau sebab dua hari kena EL...menjaga anak2 yang agak kurang sehat...musim agaknya...alihnya aku yang kena coti...sok kalu mereka berdua tak sehat lagi giliran hubby lak yang coti...aku tunggu coti bersalin plak ar...

sok kena gak p keje ni...sok ada jamuan hari raya kat opis...tak bleh tak p...hahaha...

klah, aku dah makin lemau ni...anak bujang ni demam cam tak demam...sakit badan mak asik kena panjat ngan dia ja...

sok jelah mak citer cam biasa...tak tau nak citer apa dah ni...daaa....

gambar budak berdua pagi ni...tak tau ni kategori demam ke idak...padahal badan adik masih dedar tu...adehh...

suka dapat tangkap gambar sendiri guna webcam kan...hurmm...

tapi kan, kira oklah anak2 demam tak melepek jek...kalu jenis melepek jek, memang aku riso abis la...tapi bila nengok derang cam nak sehat jek, rasa mulalah rugi aku cuti rini...tapi riso tu masih ada ar...buatnya tetiba suhu naik mendadak kang, aku gak yang makan tak abis...huhuhu...

takpelah, dah jadi ibu ni...kena banyak berkorban tuk anak2...itulah hakikatnya...si bapa korban lain...hahaha...

17 comments

Wednesday, September 21, 2011 9:24:00 AM

ala cianya sis
sis jaga budak2 sakit, kesihatan sis kena jaga gak tau

Wednesday, September 21, 2011 9:25:00 AM

akk nk dapat baby baru ke?

Wednesday, September 21, 2011 9:27:00 AM

musim demam sekarang... anak ain pun demam gak...

Wednesday, September 21, 2011 9:37:00 AM

kesian akak..sarat2 kn jg anak2 demam lak.. semoga mereka berdua cpt sembuh.. nt jg akak n baby bru lak.. hehe

Wednesday, September 21, 2011 9:37:00 AM

klo y dmam melepek tu mmg kena tuntut ksabaran y tinggi... lg2 budak... lg akn buat prngai.. tp sib baik ank2 cik mot ok j kan.

Wednesday, September 21, 2011 9:38:00 AM

kesian akak..sarat2 kn jg anak2 demam lak.. semoga mereka berdua cpt sembuh.. nt jg akak n baby bru lak.. hehe

Wednesday, September 21, 2011 9:38:00 AM

@Anum
owhh...ke anum nak tolong jagakan...meh ar sini...hehhe

@sugar2 kapas strawberry
lum lagi dik...bulan depan...

@ain1914
tulah tu...musim kut...anak2 demam memang tido tak lena la..riso jek

Wednesday, September 21, 2011 9:57:00 AM

smlm tgh mlm fahim pun dedar jugak... seb baik die nk bgn mkn ubat..pg dah ok ..tp standby gak la ubat kot2 demam ...dah pesan ngan alin klu demam br bg...
aku syak demam sbb smlm ptg terkapit pintu sliding ...kesian

Wednesday, September 21, 2011 10:37:00 AM

uittt... banyak kipas kat bilik... ;p

Wednesday, September 21, 2011 11:08:00 AM

pengorbanan seorg ibu....

Wednesday, September 21, 2011 11:42:00 AM

saya hari isnin, EL
anak demam jugak..maybe jalan jauh kot...hehe..alhamdulillah demamnye xlame...

selamat menjaga anak2... =)

Wednesday, September 21, 2011 11:50:00 AM

...betul tu! Biar le demam aktif dari demam melepek. Mmg haruslah risau kan? Org kate, demam aktif tu cpt je kebahnye...

Tiba-tiba teringat anak sendiri!

Wednesday, September 21, 2011 12:01:00 PM

MMG musim demam la ni..aku pi klinik jumaat lepas..tgk budak2 penuh klinik..ngan baby..ngan org tua...safiiy ammar pun br lega demam je nih...tuh si irfan tuh..maintain ja aku tgk..muka macho wlaupn demam.heheh

Wednesday, September 21, 2011 12:04:00 PM

sy pun bimbang kalau suhu anak start suam2..mulalah panik..tp nak buat mcmmana..jaga mcmmana pun kalau nak demam tetap jugak..

apapun moga anak2 cikmot cepat sembuh.

Wednesday, September 21, 2011 12:16:00 PM

kalo demam tapi masih blg bangun main kejap2 tak la risau sgt kan..jgn smpai melepet sudahh...kita gak yg tak senang duduk..

Wednesday, September 21, 2011 1:04:00 PM

mana2 semua cerita demam...harap2 anak2 akak cepat2 sihat..anak2 izan plak demam tak bermusim,demam sgt2 bila daddy dah balik laut huhu

Wednesday, September 21, 2011 3:36:00 PM

patut la sunyi...

Post a Comment