Monday, September 12, 2011

Petang 1 Syawal 1432H


owhh...skang dah 14 Syawal pun...tapi baru aku perasan yang citer masa petang satu syawal tu masih lam deraf...ni kes aku tak ingat la kut...tak pun kes banyak sangat citer nak up sal syawal itu hari...tu yang dok terperam dalam draf tu...g pun jumaat lepas aku kan coti...kalu dah coti seharian la tak bukak blog...take mood ar...banyak kejaan lain yang perlu aku bereskan...

so citer pada petang satu syawal ritu...lepas dah berehat², hubby ajak beraya...aku pun korek² la lagi umah kengkawan yang ada pulang ke kampung kan...kol member sepermainan yang rumahnya selang baper buah jek dari umah mak aku, kebetulan dia ada balik beraya ke jengka...so, p umah dia jelah...maaf, takde gambar yang diambil time tu...sebab dia pun baru bangun tido melayan anak dara dia yang nak tido...adeh, pening ngan ayat sendiri dah aku ni...LANTAK...

lepas ke rumah member sepermainan tu, terus ajak hubby ke jengka 6...umah yang selalu aku p kalu balik beraya ke jengka...kol² member tu, dia ada di rumah...owhh cantik la tu...aku pun sangat pasti yang member ni takkan ke mana punya...sebab tiap tahun umah dia yang akan kena 'serang' dek member² lain termasuk aku...ate dia masih bujangan kan...nasib ar...hehehe...

dan nilah member seperjuangan masa sekolah menengah dulu...anis...suka p umah dia sebab mak dia sangat peramah...abaikan aku yang semakin mengembang tu...

kebetulan masa aku sampai, ita pun ada jugak...

cam biasa, anak bujang aku kan sombong...mana dia nak layan gambar² ni...dia lebih suka explore macam² di luar sana...

anis di apit oleh dua mak buyung...

kebetulan plak due aku ngan  ita sama bulan...oktober depan...huhuhu...eh pejam celik pejam tak celik²...esok lusa nak masuk oktober dah ni...dup dap dup dap...ngeri ar plak bila mikir...huhuhu...

ni jelah kawan² aku yang masih terjejak pai ke hari ni...hok lelain, manalah nak sudi kan...sob sob...

notadijariku: raya dah abis bagi aku...skang 'raya' lain lak yang aku fikirkan...huhuhu...takut???adalah sikit²...cam pengalaman pertama pun ada ni...adehh...

9 comments

Monday, September 12, 2011 10:14:00 AM

Comelnye preggy mom tu....

Monday, September 12, 2011 10:23:00 AM

cantik baju kakak insyirah..hikhik

*tetiba plan nk pregnant dgn kadar SEGERA..hahaha

Monday, September 12, 2011 10:27:00 AM

kejap jek kan..tup2 ko nk bertarung
rse mcm br jek umumkan ko peknen
haahaa

Monday, September 12, 2011 10:53:00 AM

haishhh... dah x lama dah beby nak kuor erk...
klu akak pon, masa nih mmg dag dig dug jerlah....
wlupon dah beranak tiga... hehehe...

Monday, September 12, 2011 10:54:00 AM

wah, ada geng ibu mengandung.. hehe

Monday, September 12, 2011 11:20:00 AM

rajin ko beraya..

Monday, September 12, 2011 11:28:00 AM

besar dah nmpk perut tu

^_"

Monday, September 12, 2011 12:53:00 PM

nk tanya baju hg jubah ka baju kurung..?
sumbunk tui irfan tanak mik gambaq ..hehe

Monday, September 12, 2011 1:33:00 PM

hehehe...

orang kata beranak anak no.3 susah... hehehe...

orang kata la... akak tak kata... ;p

Post a Comment