Friday, September 23, 2011

Tak Perasan Rambut Dia...Sebab Aku Tak Pakai Spek Cermin Putih Kut...Tetiba


adehh...aku rasa aku sakit mata ni...hampir cairo dah mata aku...ke sebab aku tak pakai spek mata cermin putih...sampai tak bleh bezakan mana realiti dan fantasi kan..eh tetiba kan...ekseli aku bercerita pasal wajah baru akaun fb ni...mulanya aku tau tau apa yang berbeza bila sana sini dok cerita sal fb berwajah baru ni...tapi bila sendiri nengok semalam, rasa pening...terus tukar bahasa ikut apa yang telah disarankan...tapi setelah pelbagai bahasa yang ditukar, still the same...tak berubah apa pung...sama jek...camner ni...akhirnya aku biarkan jelah...tak jejas idup aku pun kalu ianya tak bertukar ke asal...sib baik tak very² important sangat...kalu penting mang makan hati ar...huhuhu...

sakit hati punya pasal...baik layan gambar ni...rasa cam ada seri plak kedua ibu ngandung ni...hahaha, tetiba up diri sendiri kan... :p
seri kan seri kan...baik cakap ye...hahaha....

sekian...aku makin pening...eh berbunyi lagi...hahaha...

notadijariku: tak tau aku nak ngadap apa dah ni...fb dah makin pening...blog kadang bosan gak...eh jejalan ari ni sehari selepas gaji ok gak kan...huhuhu...

13 comments

Friday, September 23, 2011 7:45:00 AM

tajuk entry mcm pernh dgr..heheh..gosip artis...

bab fb tu kalo tukar bahasa melayu katanye br jd yg lama..b4 ni rmi yg ckp soh tukar yg english US-UK tp aritu jd kejap tp smlm dh tk jd...

Friday, September 23, 2011 7:47:00 AM

@mama tisya
tulah kak...dah gif ap la...lantakkan jelah...malas nak mik pusing dah...huhuhu

Friday, September 23, 2011 8:18:00 AM

nak jugak macam kamu berdua... tapi apa kan daya... ekekkekee

Friday, September 23, 2011 8:38:00 AM

sm la kak..pening gak dgn fb br ni.. haha.. tp lynkn je la.. dh makzukebeg nk pembaharuan..

Friday, September 23, 2011 8:44:00 AM

bosan aaa fb skang... bukak pun kejap2 jerr.. tuh pun sbb adik-bradik sedara-mara kat kg baru nak berjinak2 ngan fb.... kalo x.. da lama da nak deactivate.. mcm2 plak dia ubah.... pening pale den... hahaa

Friday, September 23, 2011 8:49:00 AM

jalan mana tu?... jom Sogo... ;p

Friday, September 23, 2011 9:01:00 AM

hari gaji sis
pe lagi jejalan la

Friday, September 23, 2011 9:09:00 AM

eh... akak tak prasanla mana satu izan yg gambo ibu ngandung tuh...
akak tak pakai spek hr nih...
ehhh.... tetiba.... hahaha....

Friday, September 23, 2011 9:27:00 AM

betol tu fb cam mereng aje

Friday, September 23, 2011 9:58:00 AM

tajuk tu.....
igtkan ttg dot dot dot... he3....

eyhhh lya tuko k bahasa melayu... ok j ..dpt layout asal....

Friday, September 23, 2011 10:25:00 AM

jom shopping wat ilang pening..... haha tetiba..

Friday, September 23, 2011 10:26:00 AM

aah semalam akak bukak fb ,memang ada sedikit pening .. hermm sib baik akak dah berjauh hati ngan FB ekke

Friday, September 23, 2011 11:20:00 AM

yeay nk balik kg... nk cuci gigi ....

Post a Comment