Monday, October 10, 2011

Bapa Binatang...Bapa Durjana

 
haih...emo aku pepagi ni...
bukan emo apa pun...
emo dengan berita dalam paper metro hari sabtu yang lepas...
korang ada baca dak???

sal seorang bapa yang sanggup meliwat bayi yang berumur 23 hari...kerana berang bila ajakan tuk bersama dengan isteri ditolak...giler ke apa, baru 23 hari dalam pantang dah ajak isteri tu melakukan seks...agak² la kan...luka kat bawah tak baik lagi...tak pasai anak yang tak bersalah menjadi mangsa...

dah la liwat...pastu dok tekup mulut anak dia suh diam...huwaa...luluh hati aku sebagai seorang ibu tau...lagi² dalam keadaan sedang mengandung ni...memang sakit hati ar gini...

dan sudahnya anak tadi dalam keadaan kritikal...hurmm...apalah nasib anak kecil tu kan...
moga si bapa durjana tu mendapat balasan yang setimpal di dunia dan akhirat...


fakta kes: bapa berumur 28 tahun...ibu berumur 39 tahun...anak berumur 23 hari...bukan 23 tahun...huwaa....bodoh punya bapak...erkk...maaf, mak emo ok...

20 comments

Monday, October 10, 2011 11:09:00 AM

tu laaaa manusia zaman sekarang ni....susah betul!

Monday, October 10, 2011 11:13:00 AM

bukan kata ko sorang jer cikMot..akk pun naih hangin kalau macam ni...memang takde otak langsung tu...gileeerrr...geram akk

Monday, October 10, 2011 11:15:00 AM

Memang bapa durjana, bodohs nyer org. Baby pon nak liwat...astaghfirullah...

Monday, October 10, 2011 11:17:00 AM

mmg bangang.... akak pon emo tau izan...
mcm x masuk akal blh liwat anak 23 hari...
merah lagik bb tuh...
mmg bapak setan btol... geramm sgguh...

Monday, October 10, 2011 11:21:00 AM

gila!
sangap sgt ke bapak dia nih..

Monday, October 10, 2011 11:22:00 AM

kite sule je lelaki jahanam tu.. mmg xlayak jd bapak.. bunguk!! budus!! fafi!! giler!! haaa, kn dh emo..

Monday, October 10, 2011 11:22:00 AM

sial.....bukan bapa ni

Monday, October 10, 2011 11:26:00 AM

msa bca metro sabtu baru2 ni...mmg sakit hati sgt2... mmg binatang betul

Monday, October 10, 2011 11:27:00 AM

iblissssssssssssssssssssssssss!

Monday, October 10, 2011 11:36:00 AM

huwaaa jahatnye
sian baby tu
gile gersang wei

kalo ye pun cari la pelacur
kuar la duit sket janji air ko lepas
emo gak ni

Monday, October 10, 2011 11:38:00 AM

xde otak btol
kot ye pon gersang
alahai.

Monday, October 10, 2011 11:55:00 AM

nie bukan manusia lagi tapi SYAITAn yg bertopengkan nafsu ! ...
huhuh memang tensi baca artikel nie

Monday, October 10, 2011 12:30:00 PM

MMG SETAN..YA ALLAH BAGI LA LAKNAT KT MANUSIA BERHATI SETAN ITU.DUNIA AKHIRAT...

Monday, October 10, 2011 12:45:00 PM

mmg ter sgt emo semalam dpt tau berita ni...sekali keluar kat status fb semalam...'dajal punya jantan..!'

si suami tu muda sgt berbanding si isteri...slh satu faktor kejadian mcm ni walau pun bkn dlm pantang pn blh terjadi kes mcm ni...apalagi la bila isteri dlm pntang...ish2

Monday, October 10, 2011 1:04:00 PM

yaALLAH...
sedihnya dgr!
sumpah sedih!
akak...
saya nak copy cerita nieyh..
nak letak dlm entry saya..
thankx!@

Monday, October 10, 2011 1:42:00 PM

Ape la punye manusia...
Semoga beliau mendapat petunjuk ya...

Bdw, blog DANIEL ADIE ada menganjurkan contest... Jemput laJoin... Hadiah menarik ya..

Monday, October 10, 2011 2:05:00 PM

bila nafsu menguasai diri..

Monday, October 10, 2011 2:26:00 PM

lelaki tu letak otak kt lutut..sbb tu la dia tergamak wat gitu

Monday, October 10, 2011 3:09:00 PM

bonggok!
dah mcm cite soffiya

Monday, October 10, 2011 11:42:00 PM

hati dia dah gelap sangat lah tu kot. sampai anak pon dia sapu kak. aish.

Post a Comment